speling in mono arm normaal?

Anne

mannelijke versie
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=GzzzXF3po3k"]YouTube - Speling in mono arm SP 98[/ame]


de 2 rubbers zitten perfect op hun plek, en het originele buisje zit er in
heeft iemand dit misschien ook wel is gehad?

ook als alles gemonteerd zit, blijf ik deze speling houden, dus het is niet zo dat als ik de veer stevig monteer, de speling weg is omdat de constructie vrij stijf is in principe
 
Advertisement - register to remove this

Om maar even te reageren. Dit heb ik dus ook bij mijn vork. Ik ben wel tot de conclusie gekomen dat dit niet hoort, want je wiel beweegt nu ook mee. Ik ben nu die lagers aan het proberen te demonteren in de hoop dat de speling dan weg is.
 
Ik denk dat je rubbers op zijn. Het is niet hetzelfde, maar bij m'n vespaatje zitten er ook rubbers in de ""voorvork"" en als die op beginnen te raken dan zit er speling in (en rijdt het kut want je merkt het echt, en dan gaat zon dingetje nog maar 30 - 40)
 
Ik snap echt niet welke bosmongool op het idee kwam "hee laten we één van de voorwielsteunen weglaten, dan doet ie het vast beter"...
Demonteer hem gewoon ff, dan zie je het snel genoeg... Kun je ook het rubbertje evt. meenemen naar de scooterdealer, kan hij het beoordelen.
 
Back
Top