speling bendix

Advertisement - register to remove this

Afhankelijk van wat voor scooter dit is, zit er achter je bendix een pasbusje.
Zon soort busje.
Zou deze wel even vervangen.
Deze speling is wel erg treurig.
Overigens kun je beter gelijk ook even de bendix eruit halen wanneer je een filmpje aan t maken bent, tevens de eventuele pasbus. Dan zie je meteen of deze verrot is.

 
Last edited:
Afhankelijk van wat voor scooter dit is, zit er achter je bendix een pasbusje.
Zon soort busje.
Zou deze wel even vervangen.
Deze speling is wel erg treurig.
Overigens kun je beter gelijk ook even de bendix eruit halen wanneer je een filmpje aan t maken bent, tevens de eventuele pasbus. Dan zie je meteen of deze verrot is.

Heb al zon busje gekocht idd, hoe kan ik deze makkelijkst vervangen? Bij de scooter winkel zeiden ze dat ik speciaal spul er voor nodig had maar dat heb k niet. Kan iemand uitleggen hoe, of is dr n filmpje ergens? Kan op YT niks vinden
 
Wat je kan proberen is vet erin proppen... En dan een stangetje (wat dicht is uiteraard) en wat precies in dat gat past.. En dan met een simpele bankhamer erop slaan.. Het vet zou dan het busje eruit moeten drukken als je het goed doet.
 
Wat je kan proberen is vet erin proppen... En dan een stangetje (wat dicht is uiteraard) en wat precies in dat gat past.. En dan met een simpele bankhamer erop slaan.. Het vet zou dan het busje eruit moeten drukken als je het goed doet.
Jij geloof ook nog in de Kerstman zeker .... :tearsofjoy:

Daar heb je een binnenlager trekker voor nodig.
Er is een Beun Manier ... een Keilbout in de Bus , dan er uit trekken.
 
Jij geloof ook nog in de Kerstman zeker .... :tearsofjoy:

Daar heb je een binnenlager trekker voor nodig.
Er is een Beun Manier ... een Keilbout in de Bus , dan er uit trekken.
nee, dit is een beproefde manier om toplagers van vrachtwagens uit het vliegwiel te slaan. waarom zou het hier niet werken?
maar misschien pakt een forse linkse tap dit busje ook nog wel? (als we gaan beunen)
 
en die draait er een linkse tap in..
jij vond ook (net als ik) dat er niet te veel speling was, want, terecht, andere kant wordt gelagerd in carterkap. dus waarom zou je die moeite doen? (mijn bendix heeft zonder carterkap mogelijk meer speling dan die van Elias, maar start prima)
 
Last edited:
Back
Top