Speelt films af in zwart/wit

Status
Not open for further replies.

Niek

Well-Known Member
Oi,

Kheb dus een probleempje waar ik schijtziek van word.

Mediaplayer, winamp e.d. spelen mijn filmpjes 99% van de tijd af in zwart/wit. slechts een enkele keer in kleur. Wat is er fout?? instelling ergens???
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb het ook, met andere spelers (o.a mediacenter/ nero cinemablabla) is het wel goed... beetje vaag vind ik het.
 
Watvoor videokaart heb je?
Nvidia:
"dat het beeld donker is kan je zo fixen via color corrections
select overlay en all channels dan bij color profile kies advanced mode

kijk bij video overlay settings of enable vmr uit is
bij mij was ie es aan na instalatie van nieuwe drivers en had toen zwart beeld in videos"

Dat had ik dus ook. Zit nu op stage, dus kan niet ff voor je kijken hoe het precies allemaal heet
 
Pim. said:
wat probeer precies al te spelen dan? dvd, inet filmpjes, is het met games ook zo?

echt alleen met films, iig alles wat afspeelt in mediaplayer/winamp, kijken via i-net/game is gewoon in kleur.

@denniskrol,

ik zit nu ook op stage, thuis ff kijken.
 
Probeer eens andere players dan. VLC media player is sowieso een must. Anders alles van de videokaart opnieuw installeren.
 
denniskrol said:
Watvoor videokaart heb je?
Nvidia:
"dat het beeld donker is kan je zo fixen via color corrections
select overlay en all channels dan bij color profile kies advanced mode

kijk bij video overlay settings of enable vmr uit is
bij mij was ie es aan na instalatie van nieuwe drivers en had toen zwart beeld in videos"

Dat had ik dus ook. Zit nu op stage, dus kan niet ff voor je kijken hoe het precies allemaal heet


khad idd een Nvidia, na lang zoeken gevonden en kleuren stonden idd uit, is nu fixed
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top