©Speedrox NB©

Ziet er netjes uit :) je hebt die gozer dus niet meer te pakken kunnen krijgen van die "c30"?

succes ermee verder :W
 
>Mark< said:
Ziet er netjes uit :) je hebt die gozer dus niet meer te pakken kunnen krijgen van die "c30"?

succes ermee verder :W

nee man naar dat geld kan ik zowieso fluiten, maja das alweer verleden tijd. Tegenslagen heb je altijd dusja. Had er nog hoop in dat ik het terug kreeg maja was te verwachten van niet.....
 
UPDATE 23-07-'06

Sooooooo das lang gelede, ik weet het. Nadat ik opgelicht ben met die Yasuni C30 had ik er ff geen zin meer in, ik heb toen anderhalve maand geen flikker uitgevoerd aan mijn scooter en al mijn geld opgemaakt aan feesten, dat is natuurlijk ook leuk maar voor men scoot schoot het niet echt op. Toen ben ik toch weer begonnen met geld opzij zetten en onderdelen te gaan bestellen. Ondertussen vlamt het beesje al en ben ik nu een beetje aan het afstellen, helaas heb ik bijna geen fotos van de opbouw gewoon om de simpele rede dat ik het vergeten ben :L. Dus nu genoeg geluld, foto's dan maar...

Blokje, klaar om er onder te legge...



Blokje er onder.....







Dat waren ff onduidelijke foto's met mijn telefoon genomen, hier nog een paar betere....




Mijn velg is alweer aardig dof geworden, dat komt omdat men uitlaat wat olies spoot en mijn velg dus lekker onder zat, maarja ff nieuwe borsteltjes halen en dan poets ik alles weer ff opnieuw :)

UPDATE 25-07-'06

Ik heb vandaag ook nog even fotos gemaakt van mijn Minibiketankje van ongeveer 2,8 liter,

Van boven....


Van onder.....


Verder heb ik even een lijstje gemaakt van alles wat er onder zit of besteld is:

Voor de wegligging:
-Pirelli EVO 21 voor
-Pirelli EVO 22 achter
-YSS 290mm achterveer
-TNT Sport Stuur

Remgedeelte:
-Stage6 monsterdisk Edelstaal voor
-Brakingdisk achter
-Stage 6 blokjes voor & achter (galfer)

Motorisch:
Cilinder: Malossi MHR Speed '05 XSH Max Tuned
Krukas: Malossi RHQ Pen 12 80mm
Carb: Stage 6 28mm + 70 mm gepolijste kelk
Uitlaat: DPR C30
Vario: Malossi MHR 2000
Halfpouly: Stage 6 afgedraaid
Koppeling: Malossi Delta Clutch 107mm
Pouly's: Malossi Overange
Koppelingshuis: Malossi Wingbell 107mm
V-Snaar: Malossi Overange Kevlar
Vertandingsdeksel: Top Nardo gelagerd
Primare vertanding: Malossi 13/44
Secundaire vertanding: Polini 15/42
Spruitstuk: Malossi Pia kort + KBC #2 wig (zelf aangepast)
Membraan: Malossi VL14
Ontsteking: HPI 2004 (Malossi EPROM Binnenrotor komt uiteraard nog)
Carters: TVT Tuned
Lagers: Malossi geslepen
Filter: XSH Twin Air

Electrisch:
-Killswitch
-Stage 6 Temperatuur meter
-Stage 6 temp + toeren meter

Optisch:
-Gepolijste velgen (voorvelg under construction)
-Gepolijste TP Kap
-Gepolijste demper
-Gepolijste rempotten + deksel
-Hebo rode Stuurrol
-Goudzwarte YSS schokbreker 290mm
-Kappen komen nog.....

Verder:
-Snelgas
-2,8 L minibike tank in de buddy
-Apparte benzine kraan tussen de slang
 
Last edited:
Noizemaker said:
Ja malossi ontsteking zo lang woord, vind eprom ook makkelijker, nice project btw;)

Ja vond ik dus ook :p

Ik heb nog ff betere fotos gemaakt:

Dit is een onduidelijke foto maar laat het juiste polijstresultaat zien.....






Dat was het weer ff ;)
 
Ziet er vet uit, maar haal die spongebob eraf man:p klote dat jeje geld niet terug kreeg, geeft wel wijze les koop nooit wat op scooter-freaks!
 
Gaaf project, ziet er goed uit en mooie setup :)

Maar je kunt op s-f.nl wel dingen kopen, maar niet zulke dingen (hoogtoerige uitlaten, race-onstekingen, snelle cilinders, enz.) Het is natuurlijk balen, maarjah jij kan er ook niks aan doen. :(

Maar veel succes verder met je project, kblijf het volgen :*
 
Heb vandaag nog iets binnengekregen :)

-Stage 6 oversized wave schijf (monsterdisk)
-Stage 6 paddock (vd. kruijs paddock dus)
-Stage 6 (galfer) remblokken

 
Last edited:
UPDATE 01-08-'06

Vandaag heb ik even mijn schijf er op gezet en de nieuwe remblokjes er in gezet, dus weer ff fotos gemaakt.Ze zijn alleen weer een beetje wazig door de flitser dus het polijstwerk komt weer niet naar voren. excuses hiervoor, genoeg geluld. De foto's.....





Dat was het weer ff ;)
 
Vette Rox , vooral die remschijf voor van Stage 6 , kvind dat masterlijke schijfjes:). en idd spongebob moet je laten !:) vet ding , succes ermee ;)
 
02-08-'06

Ik zag een oud topic staan dat bob (team-Lossi) zijn zadelhoes verkocht met de mooie malossi leeuw erop, vorige keer stond hij op scooterfreaks en toen had ik er ook al interesse in maar toen had bob hem al gekocht. En nu heb ik hem dus weer van bob gekocht :) voor een mooi prijsje vond ik zelf en hij stuurt hem morgen op. Iedereen weet vast over welke zadelhoes ik het heb maar hier toch een foto. (hoop dat je het niet erg vind dat ik ff een foto van jou heb gepakt bob)



Dat was het weer ff ;)
 
Back
Top