Speedmeet Denenmarken aanmelding!

Bace

EPC Stinger #134
Hierbij even een topic.

Even een lijst maken met wie gaat en wie misschien gaat.
zeg ook even erbij als je iets kan regelen (vervoer voornamelijk).

ik probeer de lijst zoveel mogelijk bij te houden.

Aanwezig:

-Bas Hartog
-Stefan konings
-Diederik klever
-Mossaab
-Rosenno
-Arne
-Vincent
-Tim

Misschien:

-Rick Smits'Smits'
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

ik dus misschien, ik ga bij een verhuurbedrijf langs, die mij eerder ''gematst'' heeft.. mischien dat hun bereid zijn iets te rochele... kans is klein maar nooit geschoten is altijd mis
 
net even grove schatting gemaakt, maar bij huur van 1 bus voor 9 personen, en 1 bus voor de scooters ( extra verlengde sprinter ) kom je uit incl huur, kilometers en brandstof ( ervanuitgaande van 1900 km retour, verbruik van 1 op 17 en dieselprijs van 1.55 ) 1845 euro PP. wat neerkomt op 205 euro de persoon

en mischien zelfs. als er 12 scooters in de bus passen.. dan kun je 9 man in de ene bus kwijt en 3 in de andere..
komt uit op 153 euro de man.


@ diederik, jah dat kan miscchien ook, alleen zonder daar van uit te gaan heb ik dit even opgezocht. dan zit je dus ook met 9 man in een bus.. lol te trappen
 
Ik ga ook, heb voor dit seizoen een flinke gesloten aanhanger gekocht en kan wel 2 sprintertjes extra meenemen :)
 
'wij' (tim en ik) gaan 99% zeker ook!

Rick, zon huurbus doet echt geen 1:17 hoor :p eerder 1:7 vol beladen en over de duitse autobaan. Dan wordt het een hele andere prijs denk ik zo..
Maargoed, dat zal het allicht voor meerdere mensen aantrekkelijker maken dan zelf alleen een busje of aanhanger fixen..
Ik heb mijn eigen caddy waar ik waarschijnlijk mee ga, tenzij er groot vervoer geregeld wordt en het daarmee beter wordt.
 
Zet mij ook maar bij het misschien lijstje. Even de vorderingen afwachten en bekijken of ik het met werk geregeld krijg. Heb er wel vertrouwen in dat het mega vet word!
 
er moeten zeker kaarten gekocht worden. Entree kaarten voor het weekend. Waar we die kunnen bestellen weet ik niet, wij moeten ze ook nog halen.

Je kunt op het terrein overnachten neem ik aan, dus camping is niet nodig..
 
Back
Top