speedfight2 opeens hoogtoerig..

Ice project

Well-Known Member
hallo

ik kwam aanrijden bij een stoplicht nadat ik iets van 60 a 70 had gereden stoplicht was rood dus stopte ik maar de scoot bleef veel toern maken en toen ik klein beetje gas gaf wou tie volgens mij wegrijden als een beest je voelde ook dat hij echt wou trekken dus af en toe beetje gas geveven en opeens viel tie uit.
dus ik dacht wat nou weer heb ff de scoot aan de kant gezet ff gewacht (zat nog klein beetje benzine in) en toen heb ik m weer gestart en deed hij gewoon zoals normaal weinig toeren en trok hij normaal op.
weet iemand hoe dit zou komen dat hij opeens veel toeren maakte?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

hallo

ik kwam aanrijden bij een stoplicht nadat ik iets van 60 a 70 had gereden stoplicht was rood dus stopte ik maar de scoot bleef veel toern maken en toen ik klein beetje gas gaf wou tie volgens mij wegrijden als een beest je voelde ook dat hij echt wou trekken dus af en toe beetje gas geveven en opeens viel tie uit.
dus ik dacht wat nou weer heb ff de scoot aan de kant gezet ff gewacht (zat nog klein beetje benzine in) en toen heb ik m weer gestart en deed hij gewoon zoals normaal weinig toeren en trok hij normaal op.
weet iemand hoe dit zou komen dat hij opeens veel toeren maakte?

Niemand?????????
 
Trektveertje teruggespronge *D

Zat je te spelen met gas of niet ervoor/toen??? Bij mij gaat die dan soms ook beetje vaage toeren uithalen ;/

nee zat niet te spelen met mn gas:p
maar t is nu weer gebeurd en nu blijft hij veel toeren en als ik volgas ga lijkt het of tie verzuipt je hoort opeens een raar blob blob blob ofzo iets en als je kleinnnnn beetje gas geeft kom tie een beetje vooruit.
zou het misschien aan de carb liggen dat ie vuil is ofzo??
want heb gekeken naar de trekveertjes en die zitten gewoon nog goed...
 
nee zat niet te spelen met mn gas:p
maar t is nu weer gebeurd en nu blijft hij veel toeren en als ik volgas ga lijkt het of tie verzuipt je hoort opeens een raar blob blob blob ofzo iets en als je kleinnnnn beetje gas geeft kom tie een beetje vooruit.
zou het misschien aan de carb liggen dat ie vuil is ofzo??
want heb gekeken naar de trekveertjes en die zitten gewoon nog goed...

Hopelijk is het, je carb verhaaltje wat je me had vertelt, moet je maar morge/vandaag ff kijke! Denk dat die het wel weer doet, anders ff die andere dinge probere ! Greetz
 
Back
Top