Speedfight2 en Ginalli GSP

ukiepucki

Draakipower
Ik heb nu al een maandje een speedfight 2, onbegrensd, maar nu komt het probleem, hij gaat maar 75km/h en als je op een lange weg plat ligt 80km/h, in de scootin stond dat i makkelijk 90km/h kon, hoe kan dit?????

Toen ik mijn dealer belden zeiden ze al dat tie rond de 75km/h zou lopen, dus ik weet het eigelijk niet wat ik nu moet doen. En dat heb ik door hun laten doen.

Maar toen las ik een keer de scootin en daar stond de nieuwe Ginalli GSP. Nu is mijn vraag is dat een goede uitlat?????
Want ik wil eigelijk wel dat hij goed trekt, maar op het einde van het jaar wil ik een Polini 50cc giet monteren, doet die uitlaat het goed op die cilinder??

Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Die gsp zal wel al beter presteren als een technigas of een techno maar ik zou hem niet nemen als ik jou was. Hij is niet zomaar de helft zo duur als bijv een NRX. Ze hebben toch op iets moeten besparen. In het beste geval alleen op het materiaal, wat al erg genoeg is, maar waarschijnlijk ook wat op de research-kosten. Als ik jou was zou ik toch andere uitlaat nemen, zeker als je een andere cilinder wilt steken.
 
GSP is goedkoop omdat er veel minder arbeidsuren inzitten en goedkoper materiaal(kijk naar de lasnaden die ontbreken)...
Ik zou een bidalot nemen want ik weet toevallig dat die het zeer goed doed onder een speedfight (95 op teller) en een prachtig geluidje hoor...
cool.gif
 
ik koop binnenkort een gsp voor mijn hyosung sf50 racing en en ik moet het nog zien dat ie echt zo slecht. want een maat van mij heeft een sr www en die had er eerst een technik*t op en daar kon hij maar 75km/h mee
en nu heeft hij dus zo'n giannelli gsp en daar kan hij 85--90 mee het is redelijke snelheid (maar het kan nog sneller) vind ik.
hij heeft hem nu al meer dan 3 maanden en tot nu toe nix mee gebeurd er zit zelfs nog geen roest plekje op.
 
Back
Top