SpeedFight

Advertisement - register to remove this

Andere vario helpt wel goed. Een goed zit rond de 150 gulden. Daardoor ga je beter trekken, dus niet echt veel harder. Maar wel harder rijden. En vervang die uitlaat niet, is heel goed voor een orginele!
Als je echt hard op wilt trekken, moet je gewoon een goedkope 70 cc kopen. Voor 200 piekjes ben je illegaal!
 
Pfjoeh, ik wou net zeggen: we weten toch wel het verschil tussen een voorvario & een slipkoppeling. Want als ik me ergens aan erger zijn het van die mennekes die zeggen, jaja ik heb 2 Polini koppelingen. Want dan zeg ik op mijn beurt: dat zal dan een mooie rotzooi worden! Dan vragen ze hoezo, en dan begint het verhaal weer. Ze zouden het eens in de handleiding v/e scooter moeten zetten ofzo! Zoo, alle frustratie is er weer uit, niet op jullie ofzo, maar toch! Ik zal nl. niet de enige zijn? Greetz!
 
Nee uitlaat was ik niet van plan om te vervangen , ik ken een paar lui die hebben snel hun orginele er weer op gezet , als je je uitlaat vervangt moet je de rest er ook aan passen
 
Alleen geen andere uitlaat --> andere cilinder + vertanding..(eventueel)

by the way, er werd iets gezegt over een 16 mm carburatuer;
Scheelt dat veel zo'n 16 of 17,5 mm carburatieur met alleen een andere uitlaat (en racekoppl)? op een standaard 50 cc

Een dealer heeft namelijk tegen mij gezegt dat ik dat niet moest doen omdat hij dan bij lage snelheid/toeren sputterd of zo...
Uiteindelijk niet gedaan maar ben nog steeds nieuwsgierig of dat nou zo veel zou schelen.


[This message has been edited by Micky (edited 09 October 2000).]
 
Moet je gewoon uittesten. Wij kunnen ook niet zien hoe jouw scooter presteerd op welke rolletjes. Veel plezier!
Tip: Neem eerst altijd te zware en ga telkens naar beneden. Je hebt de juiste rollen als je het hardst optrekt en de hoogste top heb, kortom, waarbij je het meeste gebruik maakt van de toeren. Je kan het horen aan het geluid van de motor.
Niet vooruit te branden = te zwaar
Optrekken met gigantische overtoeren = te licht.
Suc-6!
MzzL!
 
Moet je gewoon uittesten. Wij kunnen ook niet zien hoe jouw scooter presteerd op welke rolletjes. Veel plezier!
Tip: Neem eerst altijd te zware en ga telkens naar beneden. Je hebt de juiste rollen als je het hardst optrekt en de hoogste top heb, kortom, waarbij je het meeste gebruik maakt van de toeren. Je kan het horen aan het geluid van de motor.
Niet vooruit te branden = te zwaar
Optrekken met gigantische overtoeren = te licht.
Suc-6!
MzzL!
 
Back
Top