SpeedFight

Advertisement - register to remove this

Heb je de oude of de nieuwe? Bij de oude, in dit geval de Speedfight Prost, het pijpje vooraan de uitlaat in iedergeval eraf...
Varioring eruit, sproeiertje vergroten....
Heb er zelf ook een powerfilter onder...
Rijd super, mooi geluid.. Alleen als de motor koud is trek ik ongevraagd wheelies...
Wat wel vet is!!!!
 
ik heb een SpeedFight uit '99 , het buisje is al afgelast en de ring is er ook al uit , maar hij mag van mij nog wel iets sneller ( vooral optrekken) Ik ken iemand die zei dat ik 11 grams gewichtjes erin moest doen is dat verstandig ?
 
Ja he Peugeot moet zware rollen , en ja ik ben van http://scootpacific.cjb.net , maar nu ik deze vraag stel moeten jullie niet denken dat ik geen reed verstand heb van scooterz , ik wil alleen maar een paar tips wat volgens jullie het beste is , hoe heb ik mijn site dan gemaakt ? Die is ontstaan door inzendingen en eigen ervaring dus blijf http://scootpacific.cjb.net bezoeken en schrijf wat in het gastenboek en mijn eigen Forum !
 
Gerard, jij er geen reed verstand van?! Zelfs in je onderbewustzijn praat je over scooters, man! De enige "reed" die ik ken is nl. een Malossi Reed Valve, en dat weet de gemiddelde scooterrijder echt niet, ga zo door!! Greetz!!!
 
Thnx man ,

nog ff wat, wat betalen jullie voor een goeie Racekoppeling die in een SpeedFight past ? en als je hem laat inbouwen ? ( ken zelf wel maar als dat niet zo duur is laat ik het wel doen )
 
Ja euh hallo,

zo te horen heb niemand van jullie een Peusjo gehad, dus over die rollen ken je dus niet zo veel weten.
smile.gif
In mijn Peussie zaten standaard 9!!!!! grams rollen. Als je hem standaard wilt laten, maar toch hard wil gaan kan je 9,5 of misschien zelfs 10 gram erin doen in combi met sproeier 76, varioring eruit en het buisje van de uitlaat. Moet gaat gaan.

Mssls
 
Koppelingen voor Peugeot past ook op Piaggio, dus replies zul je zat krijgen.
- Hebo Speed Clutch 130-150,=
- Polini Speed Clutch 140-160,=
- Polini Evo 2G Sp. Cl. 170-180,=
- Malossi Delta Clutch MHR 200,=
Dit zijn de winkelprijzen zo'n beetje, scootparts.nl is goedkoper, heb je daar als eens gekeken? Moet je doen. Succes!
 
Ik heb alleen die twee Polini's geprobeerd, deze waren gewoon goed. De Hebo heb ik ook een keer gehad, paste niet (verkeerde in doos). Zolang het bekend klinkt en dus geen jappentaaltje is, zal kwaliteit meestal wel Ok zijn. Greetz!
 
Ik weet dus niet of ie past, maar die van Top performence is nog goedkoper, iets van 100 ballen.
Bijna uiteraard is de duurste de beste, maar jij heb niet zo veel aan zo'n dure. Je moet ook geen wonderen verwachten van zo'n RACE koppeling.
 
Nee, dat valt errug tegen. Je hebt een koppeling alleen nodig bij het weg rijden. Een race koppeling, zorgt er alleen voor dat je koppeling niet eerst 23 seconden slipt voor je eindelijk eens opgang bent. Die heeft goed frictiemateriaal en pakt in een keer. Voor de rest hoef je echt niet op een hogere top de rekenen.
Of bedoelde je dat ding waar de rolletjes in moeten?
 
Back
Top