speedfight wrc 206

redskin

Well-Known Member
ik heb een speedfight 2 wrc daar heb ik nu een tecnigas uitlaat onder gemaakt maar nu houd mijn scooter in en met de orginele uit laat niet
wat is daar de oorzaak van?

gr redskin
 
Advertisement - register to remove this

dat komt omdat een snelle uitlaat meer toeren draait op het moment dat ie zijn maximale vermogen af zal geven in verhouding tot een standaard uitlaat.

je moet dus zorgen dat de scooter dit toerental gaat draaien , hiervoor moet je even een paar setjes rollen en trekveren kopen minimaal om de boel goed te kunnen afstellen , en het gereedschap ervoor..

je kunt dus niet zomaar even een andere uitlaat monteren en er vanuit gaan dat het goed loopt..
 
dat is wel beter , gezien je bepaalde gereedschappen moet hebben wil je dit goed doen en zonder schade aan belangrijke onderdelen (wat bij best veel zelfklussers gebeurd) en je weet van te voren niet precies hoeveel gram rollen erin moeten en wat voor trekveren , of het kan zelfs zijn dat bijv. de v-snaar versleten is , of de drukveer oid , en als je dat niet hebt en ook niet weet kan het zijn dat de scooter niet goed wil lopen.

de sproeier hoeft niet te worden veranderd , wel moet de luchtstelschroef even worden afgesteld , of eigenlijk even worden dicht gedraaid en 1,5 slag weer uit draaien.

maar meestal is het ook beter om meteen de carburateur te reinigen , dwz de sproeiers met lucht doorblazen. beide dingen zijn erg belangrijk met een Peugeot.
 
thnx melf

is het messchien beter dat ikff langs de scooterzaak ga
bedankt voor de tip

ik heb een vraagje ben 16 maar weet niet wat je als beste kunt kopen als scooter,
dacht aan een yahama aerox of speedfight 206 wrc maar is de speedfight zuinig en goedkoop in onderhoud en onderdelen...
graag met spoed antwoord terug !
 
ik heb een vraagje ben 16 maar weet niet wat je als beste kunt kopen als scooter,
dacht aan een yahama aerox of speedfight 206 wrc maar is de speedfight zuinig en goedkoop in onderhoud en onderdelen...
graag met spoed antwoord terug !

Verkeerde topic denk ik
maar in ieder geval ligt het er maar net aan hoe je je laat lopen of die zuinig rijd of niet verder zijn voor beide de onderdelen niet zo heel duur 2e hands
 
Back
Top