Speedfight trekt slecht op en rijd rommelig

Don Diablo

Well-Known Member
ello mensen, ik heb een speedfight 2 LC, het is een leuk ding hij rijd altijd maar ik heb toch een aantal problemen waarvan ik de oplossing niet 1,2,3, kan vinden.
1. technigas next met standaard of gianelli demper geeft terring herrie maar is niet lek waar kan dit aan liggen
2. 89 sproeier in de cabareteur op 72 loopt ie haast niet hoe kan dit ?
3. scooter zuip enorm mogelijk teweinig compressie ?

nr. 1 ) ik heb sinds een paar maanden een Technigas Next op het ding zitten, zelf erop gezet en deze gecombineerd met 7gram rollen.
de koppeling is zo enorm hard dicht gedraait dat deze niet op een normaale manier open te maken was dus de veren zijn nog standaard.
!! Dat ding maakt nu echter een terring herrie !! lek is ie niet want als ik me hand op de uitlaat houd valt ie bijna meteen uit.

nr. 2 ) in mijn caberateur zit een 89 sproeier x| dit is gigantisch zelf heb ik die er niet in gedaan maar dit is gedaan bij een revisie beurt van de lokale dealer. ik had nog 72 liggen en toen ik die eronder deed kwam die bijna niet vooruit ??

nr. 3 ) die scooter zuipt enorm nu zul je denken dat dit temaken heeft met die 89 sproeier dit is ook deels zo maar hij zuipt sinds kort meer dan ooit.
zelf weet ik dat het een combinatie van problemen moet zijn.
een vriend van mij die grootgebracht is op 2 wielen zei dat er teweinig comperssie was maar hij heet een half jaar geleden een revisie gehad..

tips zijn heel welkom want ik kom er niet makkelijk uit op het moment :W
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top