Speedfight produceert knallen

KwiLeenZiP

khebeenzip
Ff een vaag probleempje... een vriend van mij met een SpeedfightLC heeft zijn cilinder laten bijwerken. Na het monteren van de cilinder en het plaatsen van lichtere rolletjes gedraagt de scooter zich vaag. Zolang hij koud is is er weinig aan de hand. Maar zodra het blok een beetje warm word begint hij knallen te produceren. Je ruikt bij de uitlaat ook een smerige geur ( misschien demperwol?). Maar de scooter komt weinig vooruit en blijft doorknallen zodra je het gas opentrekt.

We hebben al een andere:

-Bougie
-Sproeier
-Bougiedop
-Carburateur

getest. Maar het leverde allemaal weinig verschil op.. wie kan mij hierbij helpen?

Mvg Michiel & Mark
 
Advertisement - register to remove this

als ie koud is en je belast m niet dan gebeurd er nix, maar zodra je er druk op gaat zetten ( gas open) begint ie te knallen... klopt dat? dan is het een lekke kop of voetpakking moe je ffies checken of je m ergens ziet 'blazen'. :)
 
ik heb bij het terugplaatsen van cilinder ff gezocht naar voetpakking he!!!maar niet kunnen vinden,kan me ook nie herinneren dat ik die eraf heb gehaald.misschien had ik die wel niet en is de squish daarom wel verkeerd. ga de squish wel ff meten!!!heeft iemand anders misschien wel eens een scooter gehad waar geen voetpakking opzat??groeten mark en michiel
 
Back
Top