This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Speedfight met super setup en optisch getuned

Status
Not open for further replies.

$peedfre@k

2nd Life Scooters


Mooi speedfight, altijd goed onderhouden. Moet weg ivm verhuizing, en het was een hobbyscooter en voor zo nu en dan naar mn werk te gaan met de scooter, maar ik ga voornamelijk met de auto. Is in goede handen, dus je koopt iets netjes over!
Blok is pas helemaal uit elkaar geweest en haast alles nieuw gemonteerd. Scooter is geschouwd en staat op kenteken.
Wat zit eronder:

* Polini 70 gietijzer
* DPR op deze cilinder met demper gewoon bovenlangs (niet op de foto) en een DMP chroom
* Polini vario
* 21mm carb

En nog wat pretspul. Is super afgesteld! Rijd zeer goed en het is een genot om erop te rijden, lekker power onder je kont maar ook nog leuk voor normaal.

Heb geen zin om hele verhalen op te hangen wat er veranderd is etc, daar hebben we het wel over als we een koop gaan rondmaken, dus ik heb geen zin in zomaar mensen zonder geld die bieden etc!

Je krijgt er nog van alles bij, en als er niet genoeg geboden word leg ik het er zelf nog op, onder andere:

Verlengd subframe
Witte velgen
Crosstuur
etc

foto's:













Voor meer info etc moet je het even laten weten. Ook specifieke foto's kunnen gemaakt worden.

Serieus bieden, alleen MET geld.

Bedankt
 
Status
Not open for further replies.