Speedfight loopt standaard onregelmatig?

bokskabouter

Well-Known Member
Beste vrienden,

Dit stuurde ik naar de winkelier mbt mijn speedfight 2 tweedehands gekocht:

Beste Jean-Pierre,

De Peugeot loopt erg onregelmatig en maakt stationair een hoog toerental. Ook heb ik start problemen en ben ik al verschillende keren in de problemen geraakt doordat ie helemaal niet meer startte. Bij stoplichten sloeg ie soms af.

Ik ben daarom erg ontevreden over mijn aankoop en wil 'm terugbrengen zodat ik een andere, wel een nieuwe kan gaan kopen. Dan maar wat langer sparen.

Groetjes Paul van Bommel

Dit was zijn reactie:


Kom er maar woensdag eens met langs dan kijken wat er mee aan de hand is dat onregelmatig lopen statio licht er aan dat het een snor is dat doen de peugeot"s allemaal die begrenst zijn daar zit een dunnere uitlaat onder om dat het een snor is we leggen hem woensdag wel even opnieuw uit het ging allemaal wel heel snel
 
Advertisement - register to remove this

Wat is je vraag nu precies? Dat verhaal is natuurlijk onzin, ook een snor moet gewoon netjes lopen (ook stationair).

Waar ligt het aan? Verstopte stationairsproeier, slechte afstelling, kan best veel zijn. In elk geval zorgen dat hij het kostenloos oplost of idd terugbrengen.
 
Wat is je vraag nu precies? Dat verhaal is natuurlijk onzin, ook een snor moet gewoon netjes lopen (ook stationair).

Waar ligt het aan? Verstopte stationairsproeier, slechte afstelling, kan best veel zijn. In elk geval zorgen dat hij het kostenloos oplost of idd terugbrengen.

Hey Lodewijk,

Dat was mijn vraag dus, of zijn verhaal klopte. Kan dus van alles zijn?
 
Back
Top