Speedfight loopt niet als zon niet schijnt.

Regret696

Beginner?
Als het geen lekker weer is loopt mijn speedfight niet, dit slaat dus helemaal nergens op. Ik heb dit probleem sinds ik mijn nieuwe uitlaat heb, als t bv regent(zoals nu) dan start de scooter en valt een seconde later weer uit, als deze op magische wijze stationair loopt valt ie uit als je gas geeft, met lekker weer heb ik hier geen problemen mee, wat kan dit in godsnaam zijn? warm afgesteld ofzo?
 
Advertisement - register to remove this

Kyk of je luchtfilter er wel goed opzit kan zijn dat hy vocht naar binnen trekt (door vochtig weer) En heb je al iets aan je sproeier gedaan sinds je een nieuwe uitlaat hebt? ohja wat je ook kan proberen is je luchtschroefje een halve slag dichter draaien
 
heeft waarschijnlijk gewoon de schijn dat dit door het weer komt.

zet er eens een nieuwe bougie in en maak de carburateur schoon , vooral de stationairsproeier en zet de luchtstelschroef op 1,5 slag open.
 
Als het geen lekker weer is loopt mijn speedfight niet, dit slaat dus helemaal nergens op. Ik heb dit probleem sinds ik mijn nieuwe uitlaat heb, als t bv regent(zoals nu) dan start de scooter en valt een seconde later weer uit, als deze op magische wijze stationair loopt valt ie uit als je gas geeft, met lekker weer heb ik hier geen problemen mee, wat kan dit in godsnaam zijn? warm afgesteld ofzo?
Hij houd gewoon niet van de regen.

Ik zou je luchtfilter nachecken.
De luchtvochtigheid is anders met nat weer dan met droog weer.
 
Back
Top