This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Speedfight II GSP

-Tim.b-

Spons...
Heey,

Ik heb net mijn nieuwe uitlaat binnen. Het is een GSP en ik wil hem binnenkort op mijn Speedfight II LCDP gaan zetten. Aangezien er geen rollentjes bijzitten en ik nog niet zoveel ervaring heb met afstellen wil ik aan jullie vragen met hoeveel gram ik ongeveer moet beginnen.

!!!PLEASE HELP ME!!!

Groeten,

Tim
 
ik heb ook gsp met 70 sproeier erin en 7 gram rolletjes, nog geen andere trekveertjes dus hij komt pas rond de 15/20 km/u op toeren.
hij trekt nu wel redelijk en de top (teller) ligt iets boven de 85km/u
 
Als je bougie koffiebruin is is je mengsel in de juiste verhouding, is die zwart dan is er een overmaat aan benzine( dus verkleinen van de sproeier) en is die wit, dan is er een overmaat aan lucht(sproeier vergroten). Het is echt een kwestie van afstellen en proberen hoor. Echt een eenduidig antwoord kun je niet krijgen.
 
hijs zwart en alle begrenzers zijn eruit dus de vorige eigenaar heeft er vast een te grote sproeier in gedaan... ik heb hem pas gekocht maar rijd verder prima. Als de sproeier nou wel in de goede maat was, bevorderd dat de prestaties van de scooter?
 
Okeej, de uitlaat hangt eronder er moeten alleen nog maar een andere sproeier in en andere trekveren. Trekt ie daarna harder en gaat ie ook sneller? Oja, als ik met een te kleine sproeier blijf rijden naait ie dan vast?

Mzzls