Speedfight I AC HULP NODIG

gindo

Well-Known Member
Gegroet alle scooter freakies van Amsterdam,

Allereerst zal ik me ff snel voorstellen. Mijn naam is Geoffrey en ben 20 jaar oud en daarbij best wel een scooter newb :p De basis van onderdelen en dergelijke begrijp ik wel en ook kan ik genoeg hier leren op dit forum :)

Nu het volgende.

Ik ben een trotste bezitter van een Peugeot Speedfight en hij is nu beetje standaard opgevoerd. Huidige settings zijn een Polini 50 snel cilinder en een Gianelli NRX (helemaal verrot geroest :S)... Verder ben ik hem ook optisch aan het veranderen met een BCD underseatje , zijstandaardje enzo. Daarbij hoop ik nog een verse BCD voorlichtunit hallogeen aan te schaffen en natuurelijk me kappen te spuiten.

Dit ding is en blijft gewoon me straat scootertje en ik leef in rollerbank stad amsterdam maar ik wil er tog iets meer uithalen dan er nu inzit....

Is er daarom iemand met een redelijk goed ideetje voor mij wat te kopen en te investeren ? Bijv cilinder 70 met een yasuni R of iets dergelijks

Bij voorbaat dank

Geoffrey

Advertisement - register to remove this

aangezien deze man al een heel erg verroeste uitlaat heeft.. ken het ook best zijn dat zn stnd krukas al heel wat geeft gelopen.. dus misschien is het tog nodig om een nieuwe krukas en lagers te plaatsen..

alsje rond de 15000km erop hebt zitten zou ik ckerweten ff een nieuwe erin gooien met je nieuwe cil enzo

Ach krukas kan wel denkz hoor. misschien ff andere (krukas)lagertjes erin ( SKF C3 ofzow)
en zou ik
- DR70
- 19mm
- Multivar
- Shot/R Dan heb je een leuk straat setupje lijkt me zo togg?

ok thx voor de reacties ik zal binnenkort ook fotos en shit gaan posten van al het gedoe :) alleen nog een vraagje... kan ik beter tog een 19mm ipv een 17,5?? enne daarbij welk merk is een beetje ok dell'orto lijkt me wel goed ....

Back