Speedfight + Gianelly Metal

Micky

Well-Known Member
Ik heb een speedfight + gianelli Metal + Mallossi drukveer geel.
Heeft er iemand nog afstellings tips voor mij. Wie heeft er een ook een Metal en wat zijn afstellingen. Ik ben een beetje op zoek wat de beste afstelling is om vooral hard op te trekken.
Een racevario schijnt niet te helpen hiervoor. Ik heb namelijk gehoord dat je bij een speedight met een andere vario minder snel optrekt. Heeft hier iemand ervaring mee??
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb mijn voorschijfrem los hangen, remvloeistof boven in geschonken, en eerst de oude vloeistof eruitlaten lopen. nou wilde ik eerst de lijding schoonspoellen met nieuwe remvloeistof maar de vloeistof stroomt niet door.

Ben ik iets vergeten??
wat doe ik fout.
Fast tips wanted
 
O.K. bedankt Ruud,
Ik had al even zitten twijfelen en hem al half losgedraaid, maar omdat ik niet zeker wist waarvoor het was dacht ik laat maar even zitten, eerst vragen aan anderen die er iets meer ervaring mee hebben.
Ik was 10 min geleden nog even (zachtjes) wezen rijden om te kijken hoe de voorrem reageerde, en dat was ook zwaar bagger.
Ach nou heb ik tenminste weer eens wat bijgeleerd he

mazzls;
 
He Ruud,
Ik heb het precies gedaan zoals jij zij.
Alleen toen viel een kleine beetje tegendruk op de rem dat ik nog had helemaal weg.
Dit heb ik toen gedaan:
'ventiel' dichtgschroeft, en vervolens een keer of 100 met de hendel van de voorrem op en neer gegaan. En het hielp. Naar een keer of 75 kwam de druk langzaam terug, en kwam er meer druk op te staan.
Hoe ik erop kwam. Tijdens het bijvullen een paarkeer de remhendel ingedrukt, om tekijken of het uimaakte, en of de vloeistop dan sneller wegliep. Dat viel wel mee, maar wat me wel opviel was dat er telkes hele kleine luchtbelletjes naarboven kwamen. Dus vandaar gewoon een kwartier die remhendel in te drukken en los te laten . Hierna kwamen er geen luchtbelletjes meer naar boven, maar alleen maar vuil. (zal toch nog ergens in de lijding hebben gezete)

Zal ik weer wat van de vuile vloeistof eruit halen en er weer schonere vloestof voor in de plaats doen?

Het liefst wil ik nog wat meer tegendruk voelen waneer ik mijn voorrem indruk, maar daar ga ik vanavond weer mee bezig. Voor mij was dit echter wel een manier die redelijk goed werkte.
Mazzls;
 
Back
Top