Valero$$i-Rulez
HG Engineering
Hallo,
ben momenteel bezig met een speedfight AC
alles origineel alleen ongegrensd
sproeier 76.. en het allerlaatste gedeeltre van het luchtfilter eraf.
het probleem is als volgt
scooter start in 1 x trappen, loopt...als je aan het gas komt gaat hij meteen uit.(boaaap)
dan trap je weer dan loopt ie...als je hem dan vervolgens rustig laat lopen gaat die na 1 minuut uit, en krijg je hem niet direct weer aan, tenzij je een tijd wacht(5min ofzo) dan loopt die wel weer in 1x, alleen zelfde verhaal.
gister was ik wat aan het kloten met hand op luchtfilteraansluiting. na een tijdje wat kloten ermee kon ik er gewoon mee rijden en deed die niet raar, heel af en toe onderin maar dat is wel te verhelpen met een 74 sproeier.
ik denk dus zelf dat de elektrische shoke niet goed werkt, het lijkt erop dat ie namelijk gewoon koud blijft.
weet iemand hoe ik dit het beste kan controleren? de schoke op de carberateur is namelijk net nieuw, licht dus aan de draadboom dan denk ik, ik kan wel gaan meten met een multimeter of er stroom op de aansluiting van de schoke staat.., dus die draad waas je de shoke normaal op aansluit, maar wat zou ik dan moeten meten als die goed is/niet goed is, als die gewoon op contact staat of?
het kan natuulijk ook iets anders zijn!
laat het maar horen...
liefst zo snel mogelijk uiterraad ben er namelijk op het moment mee bezig!
BEDANKT
ben momenteel bezig met een speedfight AC
alles origineel alleen ongegrensd
sproeier 76.. en het allerlaatste gedeeltre van het luchtfilter eraf.
het probleem is als volgt
scooter start in 1 x trappen, loopt...als je aan het gas komt gaat hij meteen uit.(boaaap)
dan trap je weer dan loopt ie...als je hem dan vervolgens rustig laat lopen gaat die na 1 minuut uit, en krijg je hem niet direct weer aan, tenzij je een tijd wacht(5min ofzo) dan loopt die wel weer in 1x, alleen zelfde verhaal.
gister was ik wat aan het kloten met hand op luchtfilteraansluiting. na een tijdje wat kloten ermee kon ik er gewoon mee rijden en deed die niet raar, heel af en toe onderin maar dat is wel te verhelpen met een 74 sproeier.
ik denk dus zelf dat de elektrische shoke niet goed werkt, het lijkt erop dat ie namelijk gewoon koud blijft.
weet iemand hoe ik dit het beste kan controleren? de schoke op de carberateur is namelijk net nieuw, licht dus aan de draadboom dan denk ik, ik kan wel gaan meten met een multimeter of er stroom op de aansluiting van de schoke staat.., dus die draad waas je de shoke normaal op aansluit, maar wat zou ik dan moeten meten als die goed is/niet goed is, als die gewoon op contact staat of?
het kan natuulijk ook iets anders zijn!
laat het maar horen...
liefst zo snel mogelijk uiterraad ben er namelijk op het moment mee bezig!
BEDANKT