Speedfight 70cc Hoeveel pk? en snelheid?

Harold2000vr

Well-Known Member
Ik zou graag willen weten hoeveel PK mijn scooter ongeveer zou hebben? (heb zelf geen idee en heb in de buurt geen testbank.)

En als iemand nog tips heeft om hem nog harder te laten lopen zou ik dat waarderen...
Zou hem namelijk graag iets harder laten lopen, rond de 110 ofzo.

setup:


- Speedfight 2
- Airsal 70cc lc
- 17,5 mm
- Yasuni r
- Power 1 vario
- Malossi delta clutch
- Vertanding origineel (naar mijn weten)
- Top is 103
- 9,5/10k toeren
 
Advertisement - register to remove this

Aangezien de Airsal T6 rond de 14pk zit zal de jouwe rond de 10 zitten? Wilde gok en pure schatting :rolleyes:

Top 103km/u trouwens niks te klagen en denk dat hier gewoon niet veel meer te halen valt tenzij je perse langere vertanding wilt?
 
Aangezien de Airsal T6 rond de 14pk zit zal de jouwe rond de 10 zitten? Wilde gok en pure schatting :rolleyes:

Top 103km/u trouwens niks te klagen en denk dat hier gewoon niet veel meer te halen valt tenzij je perse langere vertanding wilt?
Oke top, dankjewel!
 
ik denk rond de 9 tot maximaal 11 pk, momenteel.
als je de carb naar 21gooit, en de cilinder nog wat kietelt haal je sowieso de 11+ en e.v.t een lc vertanding plaatsen helpt ook heel veel,

overigens kan je ook beter een andere uitaat halen o.a een yasuni c16 pia omgelast.

dus als je de vertanding niet hebt gok ik op zoon 85+- echte.
 
Aangezien de Airsal T6 rond de 14pk zit zal de jouwe rond de 10 zitten? Wilde gok en pure schatting :rolleyes:

Top 103km/u trouwens niks te klagen en denk dat hier gewoon niet veel meer te halen valt tenzij je perse langere vertanding wilt?


Dat is niet eens een hele rare schatting, aangezien peugeot kwa vermogen iets lager ligt dan zo`n zelfde cilinder voor piaggio of minarelli.
 
Back
Top