Speedfight 4

Speedfight4

New Member
Hallo allemaal,

Ik heb een speedfight 4 van een particulier overgenomen. Hij loopt preckes 45. Als ik half gas geef zit hij hier al aan, als ik m verder opendraai gaat ie niet harder, dit zou ik t liefst opkrikken naar 65-70. Mijn vriend heeft het over een andere cdi, maar op andere plekken hoor ik dat je met de vario plaat verwijderen al een heel end komt. Het liefst zou ik geen andere cdi nemen of de prop eruit halen i.v.m. door verkoop.

Mijn vraag luid: hoe hard loopt een speedfight 4 met enkel de varioplaat eruit?

Het is een 2-takt trouwends.
 
Advertisement - register to remove this

Cdi vervangen is voor 4 takt. Niet voor een 2 takt.

Als je de varioplaat eruit haalt, moet je ook een grotere sproeier nemen, dit omdat hij dan harder kan lopen. Ook is het dan het beste om de rollen te vervangen voor eventueel lichter of zwaarder.

Persoonlijk zou ik niet met een prop rijden als je varioring/plaat er uit is, dit omdat de uitlaatmond dan warmer wordt omdat hij de uitlaat de gassen niet zo snel kwijt kan.
 
Cdi vervangen is voor 4 takt. Niet voor een 2 takt.

Als je de varioplaat eruit haalt, moet je ook een grotere sproeier nemen, dit omdat hij dan harder kan lopen. Ook is het dan het beste om de rollen te vervangen voor eventueel lichter of zwaarder.

Persoonlijk zou ik niet met een prop rijden als je varioring/plaat er uit is, dit omdat de uitlaatmond dan warmer wordt omdat hij de uitlaat de gassen niet zo snel kwijt kan.
Top, dankjewel voor de snelle reactie. We gaan ermee aan de slag
 
Back
Top