Speedfight 4 4takt viel uit tijdens rijden en doet niets meer...

Tycho.

New Member
Hallo, ik heb een Peugeot Speedfight 4 4Takt uit 2017

Ik heb hier inmiddels 15.000 kilometer mee gereden maar gisterenavond onderweg naar huis viel hij terwijl ik de topsnelheid reed ineens uit het niets uit..
de kilometer teller, verlichting, alles stopte ermee. Toen ik aan het uitrollen was pakte hij weer op en reed verder maar viel gelijk weer uit.
Als ik de sleutel naar contact draai gebeurt er niets terwijl normaal gesproken mijn kilometerteller en lampen aangaan.
Ik heb geprobeerd te kick starten en na ongeveer 10 keer kicken ging hij aan, overigens reed hij maar een paar meter en viel weer uit, dit bleef een aantal keer zo doorgaan en uiteindelijk bleef hij tot aan mijn huis rijden. Toen heb ik hem opnieuw geprobeerd te kick starten maar toen deed hij helemaal niets meer.
ik heb het zadel eruit gehaald en met een koperdraadje de startrelet direct doorverbonden en toen ging de startmotor wel draaien maar pas na een halve minuut startte hij ook daadwerkelijk. Toen ik hem van het standaard afreed viel hij door de trilling gelijk weer uit. na een paar keer te proberen deed hij het en heb ik er gewoon nog een half uur mee rond kunnen rijden maar vandaag heb ik weer geprobeerd te starten maar nu doet hij helemaal niets meer, niet kickstart en niet met de startrelet.
wat ik het meest aparte vind is dat als ik de sleutel naar contact draai dat er niets gebeurt en ik dus ook niet kan E-starten, maar hij kan wel starten door de startrelet dus de accu is niet leeg. Als ik de sleutel van contact af draai als hij loopt gaat hij ook daadwerkelijk uit dus hij ziet wel dat hij op contact staat of niet. ik heb geen idee wat het kan zijn. weet iemand misschien wel wat dit kan zijn?
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top