speedfight 3 AC 2T inhouden

tim2310

Well-Known Member
Hallo, ik heb al een tijdje gezocht op dit forum, maar kan niet direct iets vinden dat precies hetzelfde is als wat ik aan de hand heb.

Wat is het probleem, ik reed daarnet van een berg af en moest halverwege afremmen om iemand voor te laten bij een weg versmalling, nadat ik weer ging optrekken hield hij zich in bij de 47kmh.
Ik ben direct gestopt en de scooter uitgezet aangezien een vriend van me dit ook heeft gehad en bij hem liep de scooter vast.
Nu reed ik weer weg nadat hij een 30min had stilgestaan en hij loopt nog oké maar zodra ik vol gas geef heb ik weer dat hij inhoud, soms bij de 30-35kmh en soms pas bij de 40-45kmh.
Bij half gas is er niets aan de hand.

Ik ga morgen de olie bij de tandwielen achter vervangen (zit nu 6100 km erin) en ga een nieuwe bougie bestellen, nog enige tips van wat ik moet controleren en misschien bestellen?
Zat zelf te denken aan de carburateur of de bobine.

Alvast bedankt!
Tim
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb vandaag de scooter nagekeken en heb het probleem gevonden, de bougie was zo goed als dicht gekookt. Heb deze weer schoongemaakt en hij loopt weer perfect. Ik weet alleen nog niet waarom de bougie nu zo was, ik heb hem iets meer lucht gegeven, ik hoop dat dit het probleem verhelpt.
 
Back
Top