Speedfight 3 4T over-toeren

Italian31

New Member
Een paar dagen geleden heb ik mijn eerste scooter (tweedehands) aan geschaft. nu met 20.000 op de teller.
De verkoper had hem terug begrenst met een vario ring naar 47 op gps.
Op 47 km/h maakt hij 9.000 toeren, in miin ogen is dit wat aan de hoge kant. hij had mij verteld dat er een andere CDI in zit dan orgineel.
kan dit wat uit maken? Ook zitten er 6x 9.5g rolletjes in. Alvast bedankt voor de reacties
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

ik heb een andere kilometer teller kabel er op gezet maar hij doet het nog niet wat kan dat zijn

weet iemand wat het dan kan zijn ik hoor het graag van u

gr sjef
Post automatically merged:

speedfight 3 4 takt bj 2014
ik heb bij mijn scooter een andere kabel er op gezeten maar mijn kilometerteller doet het nog niet weet iemand wat het dan kan zijn is daar mss ook een zekkering voor of defect ik hoor het graag van u
gr sjef
 
Last edited:
Hallo Jef,

heb jij je vraag ge-delete, want ik geef in posty#20 een antwoord op jouw vraag die niet meer bestaat???

ik heb bij mijn scooter een andere kabel er op gezeten maar mijn kilometerteller doet het nog niet
Tja, zomaar wat onderdelen vervangen zonder de oorzaak te weten kan in de papieren lopen!

Ik zou eens beginnen met een multimeter erbij te nemen en meten of er uit die nieuwe sensor een impuls komt als je aan het wiel draait en of deze impuls ook daadwerkelijk arriveert bij je cockpit-connector.
 
Hallo Jef,

heb jij je vraag ge-delete, want ik geef in posty#20 een antwoord op jouw vraag die niet meer bestaat???


Tja, zomaar wat onderdelen vervangen zonder de oorzaak te weten kan in de papieren lopen!

Ik zou eens beginnen met een multimeter erbij te nemen en meten of er uit die nieuwe sensor een impuls komt als je aan het wiel draait en of deze impuls ook daadwerkelijk arriveert bij je cockpit-connector.
oke thnx voor je antwoord en op welke stand moet ik dan die multie meter zetten
onder bij het wiel bij de kilometerteller kabel zit ook een ring met een veer erin hoe of moet hij in doe kilometerteller kabel dit is zon kabel
 

Attachments

  • 53086.jpg
    53086.jpg
    338.1 KB · Views: 3
Hallo Jef,

heb jij je vraag ge-delete, want ik geef in posty#20 een antwoord op jouw vraag die niet meer bestaat???


Tja, zomaar wat onderdelen vervangen zonder de oorzaak te weten kan in de papieren lopen!

Ik zou eens beginnen met een multimeter erbij te nemen en meten of er uit die nieuwe sensor een impuls komt als je aan het wiel draait en of deze impuls ook daadwerkelijk arriveert bij je cockpit-connector.
oke thnx voor je antwoord en op welke stand moet ik dan die multie meter zetten
onder bij het wiel bij de kilometerteller kabel zit ook een ring met een veer erin hoe of moet hij in doe kilometerteller kabel dit is zon kabel
 

Attachments

  • 53086.jpg
    53086.jpg
    338.1 KB · Views: 1
Back
Top