Speedfight 2

mika'

New Member
Ik heb een speedfight 2 lucht gekoeld met een versleten cilinder. Ik wil er graag een andere cilinder in doen en wou weten wat de beste 50cc cilinder is voor trekkracht ik zat zelf te denken aan een dr50 bijvoorbeeld. Wat is een goede optie prijs rond de 150 max.
 
Advertisement - register to remove this

De Power1 cilinder zou een beste zijn maar met een dr50 haal je ook wel een kwalitatief goede cilinder in huis.
Beide cilinders zijn zeer slijtvast en betrouwbaar, al zal de dr50 makkelijker te vinden zijn.
Met de dr50 zit je wel goed, niks doen aan de luchtfilter of standaard drukveer en carbarateur op een iets grotere sproeier na,
rollen iets lichter en iets sterkere trekveren. Dan heb je met de dr50 wel een leuk optrekkende scooter.
 
Last edited:
De Power1 cilinder zou een beste zijn maar met een dr50 haal je ook wel een kwalitatief goede cilinder in huis.
Beide cilinders zijn zeer slijtvast en betrouwbaar, al zal de dr50 makkelijker te vinden zijn.
Met de dr50 zit je wel goed, niks doen aan de luchtfilter of standaard drukveer en carbarateur op een iets grotere sproeier na,
rollen iets lichter en iets sterkere trekveren. Dan heb je met de dr50 wel een leuk optrekkende scooter.
Ik heb even gekeken en ik kon de power 1 cilinder nergens op voorraad vinden dus wordt dan de dr50 bedankt voor de hulp.
Post automatically merged:

De Power1 cilinder zou een beste zijn maar met een dr50 haal je ook wel een kwalitatief goede cilinder in huis.
Beide cilinders zijn zeer slijtvast en betrouwbaar, al zal de dr50 makkelijker te vinden zijn.
Met de dr50 zit je wel goed, niks doen aan de luchtfilter of standaard drukveer en carbarateur op een iets grotere sproeier na,
rollen iets lichter en iets sterkere trekveren. Dan heb je met de dr50 wel een leuk optrekkende scooter.
Is daar ook een soort standaard voor of is het gewoon een kwestie van afstellen?
 
Last edited:
De Power1 cilinder zou een beste zijn maar met een dr50 haal je ook wel een kwalitatief goede cilinder in huis.
Beide cilinders zijn zeer slijtvast en betrouwbaar, al zal de dr50 makkelijker te vinden zijn.
Met de dr50 zit je wel goed, niks doen aan de luchtfilter of standaard drukveer en carbarateur op een iets grotere sproeier na,
rollen iets lichter en iets sterkere trekveren. Dan heb je met de dr50 wel een leuk optrekkende scooter.
Nou heb ik ook mijn cilinder kapot. Ik heb een witte polini drukveer en nog een standaard koppeling met witte trekveertjes. Malossi v snaar en nog orginele vario + standaard carb. Raad je me die DR50 cilinder af of zou dit wel goed kunnen komen met afstelwerk en rolletjes vervangen etc?
 
Back
Top