Speedfight 2

Advertisement - register to remove this

het is opzicht wel een okay deal vind alleen dat hij er een beetje afgetrapt uitziet maar als je hem voor 300 kan krijgen prima deal verwacht alleen veel werk.
Bedankt. Ik probeer er eigenlijk eentje te zoeken met weinig werk maar de meeste zijn zo afgetrapt of ze lopen echt 110 ofzo. Is het überhaupt mogelijk om een speedfight te vinden waar niet veel werk in zit?
 
Bedankt. Ik probeer er eigenlijk eentje te zoeken met weinig werk maar de meeste zijn zo afgetrapt of ze lopen echt 110 ofzo. Is het überhaupt mogelijk om een speedfight te vinden waar niet veel werk in zit?
dat is wel mogelijk maar dan kosten ze wel veel
de mijne was 450 4 maanden zonder problemen gereden nu allleen maar gezeur
 
mika,

goedbedoelde raad.
Als je niks van scooters weet en je wil geen werk eraan hebben, koop iets anders.

Die scooter die je aangeeft wordt van de hand gedaan voor 300 Euro, dit voor een scooter die gevraagd is en geweldig in de markt ligt.
Dus kun je aan je water voelen dat deze scooter zo goed als op is.

Maw, reken maar op veel werk en kosten, bij die 300 Euro mag je nog zeker nog het dubbele bijrekenen om hem in orde te brengen.
Investeer je dit werk en geld niet, kun je erop rekenen dat je vaker naar huis moet lopen!
 
mika,

goedbedoelde raad.
Als je niks van scooters weet en je wil geen werk eraan hebben, koop iets anders.

Die scooter die je aangeeft wordt van de hand gedaan voor 300 Euro, dit voor een scooter die gevraagd is en geweldig in de markt ligt.
Dus kun je aan je water voelen dat deze scooter zo goed als op is.

Maw, reken maar op veel werk en kosten, bij die 300 Euro mag je nog zeker nog het dubbele bijrekenen om hem in orde te brengen.
Investeer je dit werk en geld niet, kun je erop rekenen dat je vaker naar huis moet lopen!
Bedankt.
Maar ik zou echt niet weten wat voor een scooter ik wil want ik ben bijna 2 meter dus pas niet op een zip ofzo en wil eigenlijk ook wel een 2t. Heb jij enig idee wat een mogelijkheid zou zijn?
 
en wil eigenlijk ook wel een 2t.

2-takt betekent nu eenmaal, in de meeste gevallen, oud of erg oud
Dus vaak met meerdere vorige eigenaren die er elk op hun eigen manier mee zijn omgegaan en op hun eigen manier (geen) onderhoud hebben gedaan.

Oud betekent in de meeste gevallen veel werk en kosten.
Maar goed als kosten, veel werk, betrouwbaarheid en het feit dat je met die oude 2-takt geweerd wordt in de milieuzones je niks uit maken.....

Heb jij enig idee wat een mogelijkheid zou zijn?
Er zijn genoeg mooie moderne scooters waar zelfs jij redelijk comfortabel op kunt rijden. het is een kwestie van nadenken en passen.
 
2-takt betekent nu eenmaal, in de meeste gevallen, oud of erg oud
Dus vaak met meerdere vorige eigenaren die er elk op hun eigen manier mee zijn omgegaan en op hun eigen manier (geen) onderhoud hebben gedaan.

Oud betekent in de meeste gevallen veel werk en kosten.
Maar goed als kosten, veel werk, betrouwbaarheid en het feit dat je met die oude 2-takt geweerd wordt in de milieuzones je niks uit maken.....


Er zijn genoeg mooie moderne scooters waar zelfs jij redelijk comfortabel op kunt rijden. het is een kwestie van nadenken en passen.
Ik begrijp dat alleen ik wil graag een scooter die goed trekt( de top boeit me niet zo veel) ik heb nu een kymco super 8 uit 2009 die is ruim zat alleen trekt die heel sloom en is daar op een grotere cilinder na niet veel aan te doen. Enig idee wat een goede optie zou kunnen zijn?
 
Foto's op de kop of zijwaarts in een advertentie zorgen er bij mijn voor dat ik niet meer verder kijk.Als je al geen tijd wil maken om t fatsoenlijk te doen en dus de fotos er zo op plaatst dan zal het onderhouden(of het gebrek aan onderhoud)wel nog matiger zijn.
 
Het is van DBS scooterparts , is geen Particulier , Keuring kan je laten verzorgen door dat bedrijf .

Tevens geeft deze verkoper het volgende op marktplaats aan:
Marktplaats said:
Deze verkoper heeft aangegeven een particuliere verkoper te zijn. Hierdoor is consumentenrecht niet van toepassing.

Marktplaats/Verkoper said:
Op tweedehands scooters wordt geen garantie gegeven.)doe niet aan inruil of ruil
Ik wil niet negatief doen maar kijk eens naar de prijzen van de overige 2T scooters die deze handelaar aanbiedt, dan weet je hoe de vork in de steel zit.
Daarbij geeft TS aan dat hij er niet veel werk in wilt steken.
 
Last edited:
De Speedfight 2 is undervalued, en vandaar best wel goedkoop.
Eigenlijk onterecht omdat het best wel goede en sterke scooters zijn.
 
Back
Top