Speedfight 2

Status
Not open for further replies.

Janmanders

New Member
Hoi ik heb zelf een speedfight 2 maar ik zou willen dat ie nog wat harder gaat dan 75.
Setup:
70cc
Stage 6 15/33 vertanding
Yasuni uitlaat
21mm carb
Malossi vario (8g rollen)
Powerfilter
Naraku v snaar
Orgineel membraan
Ogrinele kopping
 
Advertisement - register to remove this

Weet niet goed wat ik hier van moet denken eerlijk gezegd!?
Standaard ontdaan van begrenzers en goed afgesteld lopen ze al gauw tegen de 75 (echte) km/u!

Welke 70cc is dit precies?

En een powerfilter op een straatscooter plaatsen is altijd gemor met afstellen buiten het feit van het aangezogen vuil wat er binnenkomt.
Is de originele koppeling nog voorzien van een standaard drukveer?
Trekveren vervangen voor wat stuggere?
 
vertanding is wellicht ook wel overkill.. Als deze te lang is duurt het ook heel veel langer om nog bij de top te komen.
Zou alleen de vertanding veranderen als je een aluminium middeltoerige cilinder hebt en je merkt dat die uit de vertanding gaat lopen.
(dus dan gaat die wel meer toeren maken en steeds hoger in toeren gaat en niets aan snelheid meer winnen)

Met alleen een top performances trophy 50cc cilinder kan en een snelle uitlaat gaat die al 90 / 95km per uur op de teller. Dit met originele vertanding.

21MM zou ik zelf ook niet doen.
 
 
Oke bedankt voor de reacties maar waarom zou je geen 21mm carb gebruiken
Heb een witte mallosi drukveer en trekveren zijn standaart.
Maar dus andere tandwielen erop?
Post automatically merged:

vertanding is wellicht ook wel overkill.. Als deze te lang is duurt het ook heel veel langer om nog bij de top te komen.
Zou alleen de vertanding veranderen als je een aluminium middeltoerige cilinder hebt en je merkt dat die uit de vertanding gaat lopen.
(dus dan gaat die wel meer toeren maken en steeds hoger in toeren gaat en niets aan snelheid meer winnen)

Met alleen een top performances trophy 50cc cilinder kan en een snelle uitlaat gaat die al 90 / 95km per uur op de teller. Dit met originele vertanding.

21MM zou ik zelf ook niet doen.
Heb een hoogtoerige cilinder erop
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top