speedfight 2 uitlaat vs speedfight 1

Jorissje

Well-Known Member
Hallo, ik heb een peugeot elyseo, die dezelfde uitlaten heeft als de speedfight 1 (luchtgekoeld)

Ik zag een yasuni uitlaat staan die op een speedfight 2 heeft gezeten, maar past dat nou ook onder de speedfight 1, dus ook de elyseo?


Bvd, Joris
 
Advertisement - register to remove this

Nee het verschil zit in een snor of brom cilinder.

Het eniste verschil is dat de uitlaatpoort gedraait zit.


Dus als jij een brom peugeot elyseo hebt past daar een brom speedfight/viva/ect uitlaat onder
 
Er zit er geen verschil tussen een lc en ac cilinder bij mina hor.
Miss als er een ophoogplaat onder je cilinder zit dat het niet meer past.

Heb zelf ook nognooit probelemen gehad met het overzetten van een uitlaat. (lc/ac)

Dus miss zat het probleem ergens anders?


Bij imitatieblokken kan het natuurlijk zijn dat het niet past.


Ook bij peugeot is er geen verschil tussen de uitlaatflens van ac of lc
Het verschil zit tussen BROM en SNOR cilinders waarbij de uitlaatpoort gedraait zit.
 
Eh, zit wel een duidelijk verschil tussen AC en LC cilinders hoor.
Qua passing etc niet, maar wel koelvinnen voor AC, of 'koelkamers' zoals ik het noem.. op LC :)

Ook de kop is aanzienlijk anders.
 
Die uitlaat paste niet om de koelkappen heen, dat was het probleem. Ik zoek even een foto. Was de originele uitlaat.

[ir]http://i446.photobucket.com/albums/qq186/oostnederland/DSC08099.jpg[/ir]

Heb er geen betere foto van helaas, maar als je er even op klikt voor vergroting, zie je wel hoe strak die langs het waterpomphuis gaat. En ja, zat normaal gemonteerd zoals het hoort. Ga maar na dat de koelkappen 10cm meer naar buiten en een stuk naar onder uitsteken, daar paste die uitlaat dus niet omheen.

We gaan wel een beetje offtopic, het ging hier over speedfights :p
 
Eh, zit wel een duidelijk verschil tussen AC en LC cilinders hoor.
Qua passing etc niet, maar wel koelvinnen voor AC, of 'koelkamers' zoals ik het noem.. op LC :)

Ook de kop is aanzienlijk anders.


Ik weet het verschil tussen lc en ac wel howr mafs............
We hadden het alleen over de passing.

Maar als een uitlaat tegen de koelkap aan loopt heb je idd gelijk dat een uitlaat minder geschikt is voor ac.

maar kwa ophanging ect is het normaalgesproken gewoon het zelfde.
 
Niet minder geschikt, maar helemaal niet geschikt. Hij kan er bij lange na niet om heen namelijk, om die koelkap. De bocht vanaf de cilinder naar het ophangpunt aan het carter is veel te kort (dicht op het carter) daarvoor. Je kan hem op een AC blok dus niet bevestigen, ook niet als je hem strak aanduwt of een busje ofzo gebruikt. Zie foto. Maakt allemaal ook niet uit, het is de enige uitlaat waar ik dit ben tegen gekomen, en die uitlaat kom je toch niet veel tegen ;)
 
Last edited:
Back
Top