@Vincent nee heb ik ook nog nooit van gehoord, maar mijn firefox uitlaat (LC) wou toch echt niet onder een neos met eveneens een minarelli blok (maar dan AC).
Er zit er geen verschil tussen een lc en ac cilinder bij mina hor.
Miss als er een ophoogplaat onder je cilinder zit dat het niet meer past.
Heb zelf ook nognooit probelemen gehad met het overzetten van een uitlaat. (lc/ac)
Dus miss zat het probleem ergens anders?
Bij imitatieblokken kan het natuurlijk zijn dat het niet past.
Ook bij peugeot is er geen verschil tussen de uitlaatflens van ac of lc
Het verschil zit tussen BROM en SNOR cilinders waarbij de uitlaatpoort gedraait zit.
Eh, zit wel een duidelijk verschil tussen AC en LC cilinders hoor.
Qua passing etc niet, maar wel koelvinnen voor AC, of 'koelkamers' zoals ik het noem.. op LC
Heb er geen betere foto van helaas, maar als je er even op klikt voor vergroting, zie je wel hoe strak die langs het waterpomphuis gaat. En ja, zat normaal gemonteerd zoals het hoort. Ga maar na dat de koelkappen 10cm meer naar buiten en een stuk naar onder uitsteken, daar paste die uitlaat dus niet omheen.
We gaan wel een beetje offtopic, het ging hier over speedfights
Eh, zit wel een duidelijk verschil tussen AC en LC cilinders hoor.
Qua passing etc niet, maar wel koelvinnen voor AC, of 'koelkamers' zoals ik het noem.. op LC
Niet minder geschikt, maar helemaal niet geschikt. Hij kan er bij lange na niet om heen namelijk, om die koelkap. De bocht vanaf de cilinder naar het ophangpunt aan het carter is veel te kort (dicht op het carter) daarvoor. Je kan hem op een AC blok dus niet bevestigen, ook niet als je hem strak aanduwt of een busje ofzo gebruikt. Zie foto. Maakt allemaal ook niet uit, het is de enige uitlaat waar ik dit ben tegen gekomen, en die uitlaat kom je toch niet veel tegen