Speedfight 2 trekt slecht

SF2_66

Well-Known Member
Hoi ik ben nieuw op deze forum en heb pas een speedfight 2 gekocht die slecht trek mijn setup is

- 70cc van Dr
- gianelli uitlaat
- 12 mm carburateur
- 7gr rolletjes

Voor de rest is alles standaard hij loopt nu ongeveer 90 Kmh maar het optrekken is echt matig ongeveer als ik 40 kmh ga dan past trekt hij ik zou het erg fijn vinden als iemand mij hier over wat meer informatie kan geven wat ik kan doen om hem goed te laten optrekken .

Alvast bedankt....
 
Advertisement - register to remove this

drukveer en trekveertjes veranderen?
lijkt me wel 1 van de eerste dingen die je aan gaat passen..

en daarnaast je carb afstelling..
welke maat sproeier zit erin? wat is de kleur van je bougie?
 
SF2

Hoi bedankt voor je snelle reactie ik weet eerlijke gezegt niet welke sproeier er in zit maar welke trekveetjes en drukveer is het best voor mijn scooter ?
 
joh en wat betekend dat?

dat je sproeier veeeeeels te klein is :)
je wilt toch niet zeggen dat je de origenele sproeier erin hebt laten zitten en gewoon die 70cc eronder hebt gedaan en bent gaan rijden ? :X
 
Sf2

O nee ik heb hem zo gekocht ik weet niet welke sproeier er in zit maar welke trekveertjes en drukveer zijn het best voor mijn scooter zou hij dan beter optrekken ? en hoe kan ik zien welke sproeier er in zit ?
 
Als je boegie wit is zou ik maar eens snel een grotere sproeier erin zette, nu heb je flinke kans op een vastloper..

En van trek/drukveren kunne we je nix zegge, dat zul je moeten testen..
 
Sf2

oke bedankt dat ga ik dan gelijk effe morgen doen maar welke sproeier moet ik halen ? en zou die dan beter lopen met een grote sproeier ?
 
als je niet weet welke erin zit kun wij je ook niet vertellen welke er in moet :)

je moet een maat of 8 - 10 groter denk ik..
 
als je je sproeier uit je carburateur haalt en je goed kijkt staat het op de sproeier welke maar het is.
standaard zit er b.v. een 54 sproeier in.
 
koop een power1 vario zet die erop en vergeet dan niet de 2 ringentjes van 1mm tusse de variobus en 't vliegwiel te monteren..!!
dan loopt die beest !! en powerfilter is ook wel aan rader meertoeren..!!
zorg wel datje een goede koopt twinair ofzo

grtz
 
Back
Top