Speedfight 2 trekt de eerste 20 km traag

Speedfight2_help

New Member
Weet iemand waarom mijn speedfight vanuit stilstand niet optrekt. Je kan hem met je voeten tegen houden. Alleen na de 20-30 kmpu trekt hij hard door.
Cabarateur is laatst vervangen zelfde als origineel (probleem was daarvoor. Ook al)
Heb witte trekveertjes met beetje roest erop. En daar achter zit een soort groen ringetje
 
Advertisement - register to remove this

Witte als je standaard heb is prima , Je rollertjes kunnen ook gewoon op zijn .. Ik kan iets meer als ik weet wat er op je scooter zit . ( standaard of niet , welke uitlaat je er bijv onder heb (
 
Witte als je standaard heb is prima , Je rollertjes kunnen ook gewoon op zijn .. Ik kan iets meer als ik weet wat er op je scooter zit . ( standaard of niet , welke uitlaat je er bijv onder heb (
12mm cabarateur
Met sproeier 74
Bougie is koffie bruin
Heb de vario enz nog nie los gehaald omdat ik alleen een zuiger stop heb liggen en heb gehoord dat dat slecht is voor je zuiger. Dus binnenkort slagmoersleutel halen. Heb wel erachter kunnen kijken hij de koppeling en zag witten veertjes zitten. Niks geknapt maar wel beetje roestig. En daarachter zat een groen ringetje.
de vsnaar staat trouwens ook best strak kan er geen vinger tussen de snaar en koppeling krijgen
Maar witte trekveertjes van welke merk moet dat
 
V snaar kan strak staan, moet je de koppeling na je toe trekken , het gedeelte waar je snaar in lig die komt dan vrij te liggen waardoor je snaar losser staat , Een bougiestop kan risico zijn maar hoeft niet als je gewoon voorzichtig doe kan het prima ALLEEN als je een 2T heb 4T nooit een bougiestop gebruiken.
 
V snaar kan strak staan, moet je de koppeling na je toe trekken , het gedeelte waar je snaar in lig die komt dan vrij te liggen waardoor je snaar losser staat , Een bougiestop kan risico zijn maar hoeft niet als je gewoon voorzichtig doe kan het prima ALLEEN als je een 2T heb 4T nooit een bougiestop gebruiken.
Oke dan. Zal zo snel mogelijk de trekveertjes vervangen omdat de eertse 20km op trekverwn gaan rich?
 
standaard setup?? Die goude trekveren voor piaggio van omega 15% doen het ook vrijwel goed op een standaard setup. In het begin zijn ze wat stugger, maar als je er 2 maanden er mee gereden hebt worden ze wat slapper en rijd het vrijwel perfect.
 
Probeer anders eens wat met de afstelling van de rollen en de drukveer.

Komt het blok wel eigenlijk goed op toeren??
 
Hmm , raar, Lijkt mij echt een overbrengings probleem zou je is een filmpje kunnen posten ?


Kijk anders ook is naar je luchtafstelling , 1.5 slag open zetten op je carb
 
Waar kom je vandaan, Zou anders wel je blok eens willen nalopen en zonodig afstellen


Kijk eens na je bougie kleur , welke kleur is die? ,
 
Back
Top