Speedfight 2 topsnelheid verhogen.

Harold2000vr

Well-Known Member
Ik heb een speedfight 2
Met:

70cc airsal lc
Yasuni r
17,5mm carb
Power 1 vario
Malossi delta clutch

10500 toeren op de top.

Top is 103 met gps, maar ik wil die eigenlijk verhogen.

Welke mogelijkheden heb ik daarvoor die niet teveel kosten?


Alvast bedankt,
 
Advertisement - register to remove this

Enigste optie is denk ik de vertanding, die is erg kort op dat blok.. Alleen het kost je dan wel trekkracht.

Of een andere cilinder zoals een MHR replica (wat zo ongeveer het snelste wat op het peugeot blok te krijgen is) maar dan toch blijft de kortere vertanding alsnog het probleem.. Op een gegeven moment loopt hij daar gewoon uit en dan kan je gewoon niet harder meer.
 
Ik vraag me af, gezien het snor-beleid van deze website of je iemand nog moet verder helpen met een brommer die al 103 kmpu loopt?????????

Als je niet wilt als moderator dat een snor wordt opgevoerd tot 50 kmpu moet je zeker niet willen dat een brom 103 kmpu rijdt en nog sneller wil!!!

Ik zou zeggen haal je motorrijbewijs en rijdt daar waar het mag en kan zo hard, zodat je fietsers en andere weggebruikers niet in gevaar brengt omdat deze niet verwachten dat een brommertje zo hard rijdt.
 
Enigste optie is denk ik de vertanding, die is erg kort op dat blok.. Alleen het kost je dan wel trekkracht.

Of een andere cilinder zoals een MHR replica (wat zo ongeveer het snelste wat op het peugeot blok te krijgen is) maar dan toch blijft de kortere vertanding alsnog het probleem.. Op een gegeven moment loopt hij daar gewoon uit en dan kan je gewoon niet harder meer.
Stage 6 cilinders dan? Ik geloof dat dje niet gemaakt worden maar zijn ook aardige dingen. Misschien zou een overrange varioset werken of cilinder/inlaat bewerken helpen want ik weet dat de inlaat op het blok nogal wat tegenhoudt
 
Back
Top