Speedfight 2 temparatuur meter

Tommyspeed0

Speedfight 2,standaard,BJ2013,km16000,2ehands
Hoi ik heb een speedfight2 lc alleen had eerst geen temp sensor en ging als ik contact aan zette de temp meter tot ongeveer de helft. Heb nu een sensor erop gezet maar hij gaat nog steeds naar de helft toe terwijl alles koud is... is mijn metertje kapot? Want sensor is goed
 
Advertisement - register to remove this

kijk het kon zijn dat de teller en alles niet meer goed was als hij heel oud s deze scooter van mij nu komt uit 2005 en teller doet t prima kmpu teller loopt iets achter dus als ik gas los laat dat de teller wel iets doorgaat maar als hij uit 2013 komt lijkt mij dat niet t probleem
 
kijk het kon zijn dat de teller en alles niet meer goed was als hij heel oud s deze scooter van mij nu komt uit 2005 en teller doet t prima kmpu teller loopt iets achter dus als ik gas los laat dat de teller wel iets doorgaat maar als hij uit 2013 komt lijkt mij dat niet t probleem
Scooter staat altijd buiten en vaak vocht in de tellers de vorige eigenaar was niet zuinig op de scooter en hij heeft veel eigenaars gehad dus het moet eigelijk wel de teller zijn want de rest is t maar een sensor en n draad die naar de teller loopt en das nog prima allebei
 
Die temperatuursensor is een simpele weerstand die varieert in weerstand bij veranderende temperatuur van het blok.
Als de weerstand niet aangesloten zit is de weerstand oneindig groot en zou de meter heel koud moeten aangeven.
Als je de de van de meter, daar waar hij aan de sensor aangesloten zit, kortsluit naar het motorblok, zou hij heel heet moeten aangeven.
Doet de meter dit niet, is de meter zelf kapot of scheelt er iets met de massa van het blok of is de draad tussen sensor en meter slecht.
 
Die temperatuursensor is een simpele weerstand die varieert in weerstand bij veranderende temperatuur van het blok.
Als de weerstand niet aangesloten zit is de weerstand oneindig groot en zou de meter heel koud moeten aangeven.
Als je de de van de meter, daar waar hij aan de sensor aangesloten zit, kortsluit naar het motorblok, zou hij heel heet moeten aangeven.
Doet de meter dit niet, is de meter zelf kapot of scheelt er iets met de massa van het blok of is de draad tussen sensor en meter slecht.
Hoi dit bericht is een nuttig bericht de kabel is goed en de sensor ook de meter is gewoon kapot dus dankjewel heb al een andere gevonden
 
Back
Top