Damian_vivacity New Member 1 October 2024 #1 Hallo ik heb een speedfight 2 gekocht voor de opknap alles nu netjes alleen het stuur trekt dus naar links en ik kan niet echt vinden warom ligt niet aan het blok dat staat recht met nieuwe rubbers etc
Hallo ik heb een speedfight 2 gekocht voor de opknap alles nu netjes alleen het stuur trekt dus naar links en ik kan niet echt vinden warom ligt niet aan het blok dat staat recht met nieuwe rubbers etc
thijsg New Member 5 October 2024 #2 Voordat je hem ging opknappen trok hij toen ook al naar links? Ik heb altijd gehad, als mijn brommer of scooter rechtdoor rijdt met handen los dan is het frame rechts. En als hij wegtrekt is er iets scheef in je frame Upvote 0 Downvote
Voordat je hem ging opknappen trok hij toen ook al naar links? Ik heb altijd gehad, als mijn brommer of scooter rechtdoor rijdt met handen los dan is het frame rechts. En als hij wegtrekt is er iets scheef in je frame
Damian_vivacity New Member 5 October 2024 #3 Jaa zo gekocht de vorige eigenaar heeft hem 7 jaar gehad en zij dat hij heel licht naar links stuurde maar licht niet hij klapt gelijk om Upvote 0 Downvote
Jaa zo gekocht de vorige eigenaar heeft hem 7 jaar gehad en zij dat hij heel licht naar links stuurde maar licht niet hij klapt gelijk om
thijsg New Member 5 October 2024 #4 Dan zou ik haast zeggen dat je frame krom is, of dat er misschien speling zit bij je balhoofdlager waardoor je voorvork niet recht is Upvote 0 Downvote
Dan zou ik haast zeggen dat je frame krom is, of dat er misschien speling zit bij je balhoofdlager waardoor je voorvork niet recht is