Speedfight 2 stottert en moeite touren komen.

yoran1911

Member
Ik heb een speedfight 2 2 takt en hij heeft zo zn problemen.

Namelijk als de scooter warm is en even vol gas heb gereden, geeft die soms een knaletje zodra ik gas los laat en weer gas geeft. Daarna wil de scooter niet zo hard meer rijden en heeft hij soms moeite met op touren komen.

Weet iemand wat dit probleem kan zijn ik zat te denken aan ontstekings problemen of te veel of te weinig benzine.

Ook gaat ie soms van veel touren naar geen touren en weer terug naar veel touren alsof hij even aan en uit gaat enkele keren.

Graag heb ik dat iemand mij hiermee helpt, of een oplossing heeft.
 
Advertisement - register to remove this

als die van toeren veranderd zou ik kijken voor valse lucht evt bij je spruitstuk, luchtfilter of carb. en ja volgens mij komen die knallen van je onsteking maar daar weet ik niet veel over.
 
als die van toeren veranderd zou ik kijken voor valse lucht evt bij je spruitstuk, luchtfilter of carb. en ja volgens mij komen die knallen van je onsteking maar daar weet ik niet veel over.
Ik bedoel zegmaar, de ene keer komt hij op touren en de andere x ineens weer niet. Vaak heeft hij dan even moeite alleen als jk hem dan uitzet en even laat staan doet hii het weer.
 
heb je je koppeling na gekeken? dat hij soepel in en uit gaat, en het zelfde met je variateur.

als je koppeling niet soepel opent kan je die pinnetjes in de binnekant met vet insmeren.
 
Back
Top