Speedfight 2 start niet

loltwist

New Member
Hey iedereen,
Ik heb een speedfight 2 2005
Met 3650km op de kilometerafstand.
Hij is ook nog standaart

Ik heb de scooter een maand geleden aangeschaft en hij werkte altijd goed en starte altijd direct zowel elektrisch en met de kick. Maar vanaf deze morgen wou hij niet meer starten, ik weet ook ni heel veel van scooter dus weet niet waar te beginnen, en als ik hem probeer te starten brande het olie lichtje op het dashboard maar er zit nog olie in. Als er iemand meer van weet hoor ik het graag.
 
Advertisement - register to remove this

Heeft deze speedfight een mechanische of een elektronische oliepomp?

Als je een elektronisch gestuurde oliepomp hebt kan het stuurkastje van de oliepomp voorkomen dat je vonk hebt als de oliesensor aangeeft dat er te weinig olie in het tankje zit.

Als het olielampje blijft branden is dit een teken dat het tankje te leeg is of de sensor in het tankje blijft hangen.

Trek eventueel deze oliesensor eens tijdelijk uit en kijk of de scooter dan wel start.
 
Heeft deze speedfight een mechanische of een elektronische oliepomp?

Als je een elektronisch gestuurde oliepomp hebt kan het stuurkastje van de oliepomp voorkomen dat je vonk hebt als de oliesensor aangeeft dat er te weinig olie in het tankje zit.

Als het olielampje blijft branden is dit een teken dat het tankje te leeg is of de sensor in het tankje blijft hangen.

Trek eventueel deze oliesensor eens tijdelijk uit en kijk of de scooter dan wel start.
Het lag aan de bougie maar toch heel erg bedankt voor de reactie
 
Back
Top