Speedfight 2 start niet

Heb net een nieuwe bougie + dop gemonteerd, nog steeds niks. Ik zie nu wel dat er lucht ontsnapt uit de cilinder bij de uitlaat, kan dit de reden zijn?

nee, is meer een vermogens en geluid ding, niet dat hij niet start. Starten zonder uitlaat lukt vaak ook gewoon ;)
 
Er komt nunet ook een aardige knal uit de uitlaat...
Post automatically merged:

Zag ook wat zooi vliegen

Dat zouden zomaar eens je zuigerveren kunnen zijn die zijn gebroken.Heb je de zuiger met het demonteren er helemaal afgehaald of had je de zuiger wel laten zitten?
 
Had de zuiger laten zitten en heb opgelet dat ik de veren bij die pinnetjes met de opening heb gemonteerd
Hmmm Oke. Ik durf het zo echt niet meer te zeggen dan. Plof kan nog wel inderdaad met ontsteking te maken hebben maar dan zouden er geen dingen uit je cilinder horen te vliegen.
 
Heb het nu zonder en met een andere uitlaat geprobeerd, weer niks. Zit toch de denken aan zuiger/cilinder aangezien er nu een mooie blauwe vonk is, kan me niet voorstellen dat de ontsteking dus kapot is.
 
heb besloten het op te geven, een maat van me wil de onderdelen dus ik ben er klaar mee. Bedankt voor alle hulp heb in ieder geval een hoop geleerd
 
Back
Top