Wout1402

New Member
ik wil een speedfight 2 ac 70cc gaan bouwen.

setup;
malossi sport 70cc
yasuni r
polini secundaire vertanding
polini cp 19 carb
doppler S1R krukas

dit is de eerste scooter die ik wil gaan bouwen en ik wil hem gaan gebruiken voor dagelijks gebruik, maar had hier nog een paar vragen bij.
de carb heb je verschillende soorten je hebt met handchoke en eentje met kabelchoke, maar ook eentje met opschuif en handchoke, maar je hebt ook nog de evolution met handchoke maar welke kun je dan het best pakken. en misschien hebben mensen al een vermoeden welke richting ik op moet met sproeier, variorollen, drukveer, en trekveertjes ik wil alles van malossi en polini. het is op een snorblok.

als iemand nog tips heeft of ik iets kan verbeteren of wat ik het beste kan doen met bouwen hoor ik het graag.

met vriendelijke groet,
wout van der velden
 
Advertisement - register to remove this

Zover als mogelijk van je voornaamgenoten weg blijven en goeie spiegels monteren.

Want een 70cc op een snorfiets is niet erg verstandig, vooral niet met ook nog een yasuni r.
Maar ik had een mooie scooter op het oog die snor is en dan was mijn plan eerst omkeuren en dan opvoeren maar wat is dan het verschil?
 
Beter eentje op brom halen.
Anders weer geouwehoer met snorvertanding.
Snorcarters etc.

Bij n goede brom heb je geen andere vertanding nodig. Maargoed ligt ook weer aan t bouwjaar welke ik je niet op een dienblad kan geven helaas.

T kan, maar met beperkt aantal cilinders en uitlaatjes.
Tevens moet je wel erg handig zijn.
 
Beter eentje op brom halen.
Anders weer geouwehoer met snorvertanding.
Snorcarters etc.

Bij n goede brom heb je geen andere vertanding nodig. Maargoed ligt ook weer aan t bouwjaar welke ik je niet op een dienblad kan geven helaas.

T kan, maar met beperkt aantal cilinders en uitlaatjes.
Tevens moet je wel erg handig zijn.
Dan zal ik nog wel even verder kijken aangezien het me eerste scooter build word anders kom ik denk ik niet heel ver maar heb al polini vertanding op me lijstje staan dus dat zou wel goed komen.
 
Back
Top