speedfight 2 opvoeren

7339tom

Well-Known Member
hallo,
Ik wil mijn sp2 graag 70 (of nog sneller) laten lopen
er zit een snor blok in. momenteel rijd hij 50, ik heb er een onbegrensde sito uitlaad onder liggen en ook de vario is eruit. ik had er een 62 sproeier in toen reed die 57 maar toen probeerde ik een 64 en toen weer 50. Misschien andere trek en drukveertjes? ik heb 8,5 gram rolletjes erin. voor de rest heb ik alles standard, alleen een immitatie bobine en cdi zitten erin maar de dealer zei dat tussen de echte en immitatie geen verschil zit..
wie kan mij helpen ?
mvg tom
 
Advertisement - register to remove this

hallo,
Ik wil mijn sp2 graag 70 (of nog sneller) laten lopen
er zit een snor blok in. momenteel rijd hij 50, ik heb er een onbegrensde sito uitlaad onder liggen en ook de vario is eruit. ik had er een 62 sproeier in toen reed die 57 maar toen probeerde ik een 64 en toen weer 50. Misschien andere trek en drukveertjes? ik heb 8,5 gram rolletjes erin. voor de rest heb ik alles standard, alleen een immitatie bobine en cdi zitten erin maar de dealer zei dat tussen de echte en immitatie geen verschil zit..
wie kan mij helpen ?
mvg tom
 
50 is toch een prima snelheid voor een snor?

Maar het is zo nog redelijk gissen, je zegt dat de begrensers eruit zijn. Je kan eens proberen wat rollen en drukveer veranderen opleverd, maar ik zou jezelf gewoon de moeite besparen en genoegen nemen met 50.
 
Back
Top