This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Speedfight 2 met gianelli reverse, trekt niet, wat te doen?

Speedfightrr

Well-Known Member
Hallo allemaal

ik heb gister met een maat van mij mn Gianelli Reverse onder mn speedy gelegt.
Zoals jullie wel weten zit er een prop in de Gianelli Reverse, die hebben we eerst voor de helft weggeveilt (want ik wil niet dat ie al te hard loopt) dus er zit nog een halve prop in zegmaar.

Meteen gekeken hoe die reed, hij trekt voor geen 1ne *****, hij trekt ongeveer tot de 45, en als k dan wat langer door rij tik k net de 50 aan.
Nu is aan jullie de vraag, wat zou ik moeten veranderen zodat ie wel trekt? t liefst niet de hele prop eruit, want ben bang dat ie dan te hard trekt.

Er waren rolletjes meegeleverd met de uitlaat, zijn deze goed? dus kan ik de oude rolletjes (std.) vervangen met de rolletjes die bij de uitlaat geleverd waren? (als dit niet nodig is ook even vermelden ajb )

M.v.g

als er een prop in een uitlaat zit trekt ie nooit goed , zeker niet met een snelle uitlaat , dus die moet er eerst uit.

verder moet je ook je variorollen aanpassen en eventueel je trekveren in de koppeling.

sproeier aanpassen is bij Peugeot niet nodig.

Maar als ik de hele prop eruit haal, hoe hard trekt ie dan? want ik wil geen/niet te hoge boete op de rollerbank, er staat hier namelijk best vaak een rollerbank in de buurt.

Maar als ik de hele prop eruit haal, hoe hard trekt ie dan? want ik wil geen/niet te hoge boete op de rollerbank, er staat hier namelijk best vaak een rollerbank in de buurt.

Of je haalt prop eruit en je gaat je vario aanpassen met ringetjes ofzo kan je zelf afstellen hoe hard je gaat maar is niet echt gezond dan om volgas te rijden..... dikke overtoeren maja ik heb dit ook 1 week gedaan toen het rollerbank week was bij ons.... (Bijna jaar geleden) Het hielp wel