Speedfight 2 malossi multivar.

Harold2000vr

Well-Known Member
Setup:
70cc airsal
17,5mm carb
Malossi deltaclutch
5gr rollen 10k toeren
Top 95-100

Nu wil ik een multivar kopen, maar gaat mijn topsnelheid daar wel iets van omhoog?
Ik wil eigenlijk dat men top 105-110 word en dat de 100 altijd goed te halen is. Niet dat als het een klein beetje nat is of de wind die een beetje tegen zit dat die dan onder de 100 gaat zitten.
Dat heb ik nu wel, alleen met windstil of meewind en dan helemaal plat liggen red ik de 95-100 net, maar wat ik al zei. Ik wil altijd de 100 hebben en als windstil is doortrekken naar de 110.
 
Advertisement - register to remove this

maar gaat mijn topsnelheid daar wel iets van omhoog?
Niet omdat het perse een Multivar is... je v-snaar mag gewoon niet te kort zijn = lagere top
Ook allom bekend dat Multivar snel slijt, persoonlijk vind ik 'm ook niet sneller (Minarelli H).
Raad ik je eerder een Doppler S2BR of een ander 19x15.5 vario aan. Deze hebben een groter loopvlak/radius.

Wat heb je nu dan?
 
Last edited:
Niet omdat het perse een Multivar is... je v-snaar mag gewoon niet te kort zijn = lagere top
Ook allom bekend dat Multivar snel slijt, persoonlijk vind ik 'm ook niet sneller (Minarelli H).
Raad ik je eerder een Doppler S2BR of een ander 19x15.5 vario aan. Deze hebben een groter loopvlak/radius.

Wat heb je nu dan?
Ik hen nu een originele nog als het goed is.
 
Back
Top