This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Speedfight 2 Mallossie Mhr 50cc inrijden probleem!

Giape08

Well-Known Member
Ik heb pas een Sf2 met zo goed als nieuwe motorblok, dus cilinder (Mallossi mhr50cc), vario en koppeling polini, uitlaat hebo garara enz..

Maar ik moet hem natuurlijk nog inrijden, de eerste keer toen ik maar een beetje gas gaf wilde het al best hard optrekken dus vertrekken, heb er wel niet mee gereden..

De volgende dag doe ik gewoon een beetje met de gas spelen, dus gewoon wat gas geven zonder wat te rijden...
Maar eerst gaf die veel kracht en nu gewoon niks meer??x|

Met mijn fiets trek ik zelfs sneller op..

Wat kan er zijn?
En hoe kan ik hem ideal inrijden?<]

gewoon eerst rustig inrijden en dan ff overbrenging afstellen. hoe je moet inrijden verschilt per persoon eerlijk gezegd, dus gewoon ff googlen en dan vind je genoeg over inrijden

suc6 ermee

gewoon eerst rustig inrijden en dan ff overbrenging afstellen. hoe je moet inrijden verschilt per persoon eerlijk gezegd, dus gewoon ff googlen en dan vind je genoeg over inrijden

suc6 ermee
Maar weet je niet hoe het komt, dat hem eerst goed optrekt en daarna zogoed als niet ?

Maar weet je niet hoe het komt, dat hem eerst goed optrekt en daarna zogoed als niet ?

heb ik ook gehad toen ik voor de eerste keer een bloke rond ging met 15 klm trok in een keer ff rap. toen nooit meer gehad, maar moet nog fatsoenlijk afstellen. durf niet te zegen waar dat aan kan liggen dusja. maar ik zou me als ik jou was niet druk gaan maken. gewoon op je gemak inrijden dus

Stel dat ding eerst maar eens goed af. Inrijden vind ik persoonlijk een beetje onzin (in zekere mate dan), maar dat is je eigen keuze.

Stel dat ding eerst maar eens goed af. Inrijden vind ik persoonlijk een beetje onzin (in zekere mate dan), maar dat is je eigen keuze.
Jaah en hoe moet je een scooter afstellen? aangezien ik hier best een nieuweling in ben,