Speedfight 2 maakt vervelend geluid

Koenoosterveld

New Member
Hallo

Ik heb een maand geleden een speedfight 2 gekocht met 50 cc maar op een duur fonkte hij niet meer dus heb ik er een nieuwe ontsteking ingezet nu vonkt hij weer en ik heb er een 70 cc ondergezet gelijk maar hij start goed rijdt prima moet nog een grotere sproeier erin maar hij maakt een vervelend lawaai zoals op het filmpje. Bij de 50 cc en de oude ontsteking maakte hij ook al een zacht lawaai wat niet van de uitlaat weg kwam. Ik heb de onsteking rotor al schoon gemaakt omdat hij verroest was. Weet iemand waar het geluid vandaan kan komen ???
:ik heb er trouwens ook een terugloper op en het geluid is net zo hard al de terugloper ongeveer.

HIER IS HET YOUTUBE FILMPJE WAAR HET GELUID TE HOREN IS

70cc mezoly kop+cilinder

Sorry dat het geen mooi verhaal is.
 
Advertisement - register to remove this

Het klinkt alsof het geluid alsnog uit je ontsteking komt. Verder is het een beetje tegenstrijdig verhaal. Je hebt er een nieuwe ontsteking in gezet, maar je ontsteking was verroest dus heb je hem schoongemaakt? Ik wist niet dat de ontstekingen verroest vanuit de fabriek werden geleverd.
 
Is t niet je koelfan die tegen de plastic behuizing komt? Dat had ik met mn ludix en klonk precies zo. Als je tijdens lopende motor de behuizing iets naar voren trekt stopt t dan?
 
Back
Top