This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Speedfight 2 [LC] Probleempje

Evidence

Well-Known Member
Hey,
ik heb een probleem met m'n Speedfight 2, watergekoeld :~

ij trekt redelijk op naar de 30, maar dan houdt hij in en komt nauwelijks tot de 60....:?

Er zitten 6,5g rolletjes in, en een gianelli terugloop uitlaat.

Ik weet er niet bar veel vanaf, maar m'n vader kan wel beetje monteren etc.

Al weet ik wel dat de bewegende delen, cilinder, krukas en die shizzle niet meer optimaal zijn...
En de vario(ring dacht ik, zonder vario kan je niet rijden?<] ) is eruit.

Alle hulp is welkom! (Dus ook als je me aanraadt nieuwe bewegende delen van motorblok te kopen, maar dan graag met uitleg en eventuel adress/website waar ik't kan kopen)

Moet er 2 jaar mee naar school rijden, das 10km heen 10km terug...
Wil eigelijk dattie 80-90 loopt.

Mvg,
Tosh +ralf+

hier is een link naar easy parts
http://www.easyparts.nl

handige online winkel die aan huis levert via de site kan je de meeste onderdelen opzoeken voor de speedfight 2 lc als je het safe en simpel will houden nieuwe cyl 50 snel (top performance's snelle 50 rijd leuk en rijd met de orginele uitlaat 60 - 70 )/ mallossi multivar / krukas laten uitmeten naar een dealer gaan en vragen of dat die dat kan doen of laten doen of gelijk een andere halen meestal zitten der bij de krukas lagers en afdichtingen anders moet je deze bij bestellen of halen bij de dealer c3 lagers zijn altijd aan te bevelen zou die uitlaat eronderhouden mss demper vernieuwen en zien wat nieuwe cyl en vario doen ermee

als de krukas niet rammelt of loss zit laat die dan steken scheelt een hoop moeite de keringen zijn simpel te verwisselen met een kleine schroeve draaier

Last edited: