SpeedfightDoc.
Fabian was hier
Na heel veel twijfelen... overleggen... heb ik dan toch de knoop doorgehakt:
Aangeboden:
Speedfight 2 LC
Setup:
Cilinder: Std met Pro-X zuiger
Uitlaat: Yasuni R
Luchtfilter: Std met Malossi Red Sponge
Vario: Polini Speedcontrol
Membraan: Polini membraan klepjes
V-snaar: Polini Kevlar
De afstelling:
Sproeier: 70
Variorollen: Polini 5,7 Gram
Drukveer: Malossi Geel 15%
Trekveren: Omega zilver 25%
Snelheid: 78 DNA teller
Het uiterlijk:
- Rode NGK Racing bougiekabel
- TP Hyderolishe voorveer ( Bitubo )
- RMS 285mm Hyderolishe achterveer
- Gaatjes in de carterkap
- Onderhoudsvrije accu
- NIEUWE Dunlop GT301 bandjes
- DataTag
- Volledig overgespoten in de kleuren Donkerblauw Metallic met Fluorgeel.
- Gepolijste demper
- Gepolijst carterkapje
- Gepolijst demperuiteinde
- Gepolijste demperhouder
- Rempotdekseltjes Blauw gespoten
- Knipperlichtglaasjes meegespoten
- Binnekant van me buddy bestickerd
- Scootermeetings.nl Stickers
- Triple X stickers
- Sticker van de naam van m'n vriendin ( Haal ik dr wel af uiteraard als ik m verkoop of je vriendin moet dezelfde naam hebben oid )
- Bandenletters gewit
- Power 1 Handvaatjes
- Zwart achterlichtglas
- BCD Underseat ( Carbon )
- Blauw kickstartpedaaltje
- Blauwe carterboutjes
- Zijstandaart
- Blauwe traanplaatjes
- Alu clamp + Alu crosstuurtje
- Blauwe remhendels
- Dubbele kniekous en een fluorgeel netje over me Koplamp
- Blauwe Ventieldopjes in t model van een zuiger
Nog even een verhaaltje over de scooter zelf:
Heb hem gekocht met 4500km op het klokje ( Ben de 2e eigenaar ) volledig standaart Blauw/Zilver.
Toen wilde ik wat aparts hebben, en heb hem met hulp van een vriend overgespoten in de kleuren donkerblauw metallic/fluorgeel,
dit is allemaal heel aardig gelukt zoals je wel zult zien op de foto's die heironder volgen, het is natuurlijk niet helemaal strak maargoed ik hoor van veel kanten dat het heel erg mooi is geworden voor met de spuitbus
Toen begon de echte ellende eigenlijk, ik werd er TE zuinig op, totaal in het jaar dat ie nu zo is heb ik denkik 10 keer met natte weersomstandigheden gereden :$
Ik heb er ook nog een maandje een 70cc polini op gehad ( 400km dus nog nieteens knap ingereden, heeft dus vrij weinig gevolgen gehad m.b.t. slijtage. ) maar ik vond dit teveel problemen geven met politie, afstellen etc.... dus toen weer standaart cilinder erop gegooid, dit alles is ongeveer 1000 km terug gebeurt toen vervangen is:
- Std cilinder ontkoolt, en uitlaatpoort en spoelpoortjes netjes gemaakt. ( niks bijzonders )
- Nieuwe pro-x zuiger + zuigerveren erin.
- Membraan schoon gemaakt en nieuwe Polini membraanklepjes erin gedaan.
- Carburateur volledig schoongemaakt + nieuwe gasnaald, vlotternaald ( die bleef steken ).
- Krukas na laten kijken ( Geen speling of wat dan ook, lagers+keeringen ook nog perfect in orde )
- Nieuwe rollen
- Nieuwe trekveren
- Nieuwe drukveer
- Nieuwe gelaccu
100km terug:
- NIEUWE Dunlop GT301 voor en achterband ( 120 en 140 )
- Nieuwe RMS 285mm achterveer
En ik zal vast nog wel wat vergeten zijn, maar het komt er dus op neer dat je hier nog een heel tijdje mee vooruit kan !
Scooter is van een ECHTE liefhebber geweest, dat kunnen veel mensen ook vast en zeker bevestigen Nooit me geragd, hard drempels genomen of zoiets, nooit overdreven sportief mee gereden hij is dus nog als nieuw.
Altijd ff netjes warmgereden, zo nu en dan een dopje olie bij de benzine, en altijd met Castrol TTS gereden.
Heeft me altijd gebracht waar ik wezen moest, liet me nooit in de steek, zeer betrouwbaar beesje.
Trekt erg veel aandacht, niet vanwege een bruut geluid wat eronderuit komt maar vanwege het uiterlijk, ik zie vaak genoeg hoofden meedraaien als ik voorbij kom, heel veel complimentjes gehad etc. etc. , opvallen zul je !
Op dit moment staan dr zo'n 22000 km's op de scooter zelf en rijd als een zonnetje ! Km stand lijkt aan de hoge kant maar met mijn rijstijl/onderhoud kan je hier met een gerust hart nog vele km's plezier van hebben.
Scooter word afgelevert met een pas nieuwe WA verzekering bij Unive twv 159 euro tegen meerprijs van 50 euro, en een volle benzine en olie tank
Scooter kan gebracht worden in omgeving Noord Holland en de rest van Nederland valt er denkik ook wel wat te regelen tegen vergoeding uiteraard.
Enorme lap tekst denks, kzal vast en zeker nog wel wat vergeten zijn maargoed, daarvoor kan je natuurlijk altijd PM'en, en als je vragen hebt natuurlijk ook, en bij serieuze intresse is m'n MSN: sup3r_saiyan@hotmail.com
Vraagprijs: rond de 1000/1100 euro. ( +50euro met WA Unive verzekering tot mei 2006 )
Aankoopspapieren, overschrijfpapieren van Datatag en verzekering enzo zitten erbij !
Reden van verkoop: Autorijbewijs is bijna binnen en dus het word tijd om een auto aan te schaffen
Foto's:
Voor meer foto's en/of info m'n profielen :
http://www.scooterbase.net/scoot.php?ID=16760
http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=8672
http://www.scooter-power.nl/myscooter/scooters.php?id=282
( Inruil eventueel bespreekbaar )
Aangeboden:
Speedfight 2 LC
Setup:
Cilinder: Std met Pro-X zuiger
Uitlaat: Yasuni R
Luchtfilter: Std met Malossi Red Sponge
Vario: Polini Speedcontrol
Membraan: Polini membraan klepjes
V-snaar: Polini Kevlar
De afstelling:
Sproeier: 70
Variorollen: Polini 5,7 Gram
Drukveer: Malossi Geel 15%
Trekveren: Omega zilver 25%
Snelheid: 78 DNA teller
Het uiterlijk:
- Rode NGK Racing bougiekabel
- TP Hyderolishe voorveer ( Bitubo )
- RMS 285mm Hyderolishe achterveer
- Gaatjes in de carterkap
- Onderhoudsvrije accu
- NIEUWE Dunlop GT301 bandjes
- DataTag
- Volledig overgespoten in de kleuren Donkerblauw Metallic met Fluorgeel.
- Gepolijste demper
- Gepolijst carterkapje
- Gepolijst demperuiteinde
- Gepolijste demperhouder
- Rempotdekseltjes Blauw gespoten
- Knipperlichtglaasjes meegespoten
- Binnekant van me buddy bestickerd
- Scootermeetings.nl Stickers
- Triple X stickers
- Sticker van de naam van m'n vriendin ( Haal ik dr wel af uiteraard als ik m verkoop of je vriendin moet dezelfde naam hebben oid )
- Bandenletters gewit
- Power 1 Handvaatjes
- Zwart achterlichtglas
- BCD Underseat ( Carbon )
- Blauw kickstartpedaaltje
- Blauwe carterboutjes
- Zijstandaart
- Blauwe traanplaatjes
- Alu clamp + Alu crosstuurtje
- Blauwe remhendels
- Dubbele kniekous en een fluorgeel netje over me Koplamp
- Blauwe Ventieldopjes in t model van een zuiger
Nog even een verhaaltje over de scooter zelf:
Heb hem gekocht met 4500km op het klokje ( Ben de 2e eigenaar ) volledig standaart Blauw/Zilver.
Toen wilde ik wat aparts hebben, en heb hem met hulp van een vriend overgespoten in de kleuren donkerblauw metallic/fluorgeel,
dit is allemaal heel aardig gelukt zoals je wel zult zien op de foto's die heironder volgen, het is natuurlijk niet helemaal strak maargoed ik hoor van veel kanten dat het heel erg mooi is geworden voor met de spuitbus
Toen begon de echte ellende eigenlijk, ik werd er TE zuinig op, totaal in het jaar dat ie nu zo is heb ik denkik 10 keer met natte weersomstandigheden gereden :$
Ik heb er ook nog een maandje een 70cc polini op gehad ( 400km dus nog nieteens knap ingereden, heeft dus vrij weinig gevolgen gehad m.b.t. slijtage. ) maar ik vond dit teveel problemen geven met politie, afstellen etc.... dus toen weer standaart cilinder erop gegooid, dit alles is ongeveer 1000 km terug gebeurt toen vervangen is:
- Std cilinder ontkoolt, en uitlaatpoort en spoelpoortjes netjes gemaakt. ( niks bijzonders )
- Nieuwe pro-x zuiger + zuigerveren erin.
- Membraan schoon gemaakt en nieuwe Polini membraanklepjes erin gedaan.
- Carburateur volledig schoongemaakt + nieuwe gasnaald, vlotternaald ( die bleef steken ).
- Krukas na laten kijken ( Geen speling of wat dan ook, lagers+keeringen ook nog perfect in orde )
- Nieuwe rollen
- Nieuwe trekveren
- Nieuwe drukveer
- Nieuwe gelaccu
100km terug:
- NIEUWE Dunlop GT301 voor en achterband ( 120 en 140 )
- Nieuwe RMS 285mm achterveer
En ik zal vast nog wel wat vergeten zijn, maar het komt er dus op neer dat je hier nog een heel tijdje mee vooruit kan !
Scooter is van een ECHTE liefhebber geweest, dat kunnen veel mensen ook vast en zeker bevestigen Nooit me geragd, hard drempels genomen of zoiets, nooit overdreven sportief mee gereden hij is dus nog als nieuw.
Altijd ff netjes warmgereden, zo nu en dan een dopje olie bij de benzine, en altijd met Castrol TTS gereden.
Heeft me altijd gebracht waar ik wezen moest, liet me nooit in de steek, zeer betrouwbaar beesje.
Trekt erg veel aandacht, niet vanwege een bruut geluid wat eronderuit komt maar vanwege het uiterlijk, ik zie vaak genoeg hoofden meedraaien als ik voorbij kom, heel veel complimentjes gehad etc. etc. , opvallen zul je !
Op dit moment staan dr zo'n 22000 km's op de scooter zelf en rijd als een zonnetje ! Km stand lijkt aan de hoge kant maar met mijn rijstijl/onderhoud kan je hier met een gerust hart nog vele km's plezier van hebben.
Scooter word afgelevert met een pas nieuwe WA verzekering bij Unive twv 159 euro tegen meerprijs van 50 euro, en een volle benzine en olie tank
Scooter kan gebracht worden in omgeving Noord Holland en de rest van Nederland valt er denkik ook wel wat te regelen tegen vergoeding uiteraard.
Enorme lap tekst denks, kzal vast en zeker nog wel wat vergeten zijn maargoed, daarvoor kan je natuurlijk altijd PM'en, en als je vragen hebt natuurlijk ook, en bij serieuze intresse is m'n MSN: sup3r_saiyan@hotmail.com
Vraagprijs: rond de 1000/1100 euro. ( +50euro met WA Unive verzekering tot mei 2006 )
Aankoopspapieren, overschrijfpapieren van Datatag en verzekering enzo zitten erbij !
Reden van verkoop: Autorijbewijs is bijna binnen en dus het word tijd om een auto aan te schaffen
Foto's:
Voor meer foto's en/of info m'n profielen :
http://www.scooterbase.net/scoot.php?ID=16760
http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=8672
http://www.scooter-power.nl/myscooter/scooters.php?id=282
( Inruil eventueel bespreekbaar )