speedfight 2 LC met een dip

Wesamgamer

New Member
ik heb een speedfight 2 lc met een dip van 0 tot 30 killometer en daarna trekt ie goed door met goede geluid.
ik heb alles geprobeerd met het afstellen van de carb, er zat eerst 74 sproeier derop ik heb van 66 tot 78 geprobeerd niets is veranderd( de bougie is gewoon bruin met 74 sproeier dus daar ligt het sowieso niet aan). verder heb ik met de rollen gewerkt er zat eerst 6 gram derop , ik heb 4,5/5,5/6/6,5/7/8/9/10 gram geprobeerd en de scooter heeft bij alles zelfde reactie. de reactie is dus hij maakt gelijk 6 duizend rpm bij de opstart. verder heeft de scooter een giannelli terugloop uitlaat met pro deruit, en cilinder die nogsteeds moet inrijden , hij moet nog 100km inrijden. verder is de carb standaard en scooter is gewoon ontgrensd kwa alles. ik zal nog ff een video uploaden wat ie precies doet. ik zat eerst te denken aan de koppeling maar de koppeling ziet er heel goed uit maar ik weet niet of ik nieuwe trekveren/drukveren moet doen. video met de dip
 
Advertisement - register to remove this

Rollen zijn veel te licht.

Standaard (brom) drukveer, standaard trekveren, of ietsje zwaarder. Rollen rond de 7gr. Voor de rest hoef je niet veel aan de afstelling te veranderen, dan gaat het juist vaak mis.

De kleuren betekenen ook vrij weinig. Een ander merk scooter, of een ander type scooter heeft ook totaal andere kleuren. Die kleuren gaan alleen op als je precies weet wat je besteld hebt.

Sproeier 74 klinkt niet heel gek met een uitlaat. Ik zat (helemaal onbegrensd) zo rond de 70 met een sito.

Met dit topic denk ik dat de trekveren veel te snel aangrijpen, als hij meteen aangrijpt heeft hij ook geen power, en gaat hij pas iets doen als je toeren maakt.
 
Last edited:
Back
Top