Speedfight 2 LC-DD afstelling

J-Donkers

//Peugeot Driver\\
Ik had er 62 inzitten maar dacht dat er 66 inzat. Ik had vanmorgen vroeg 68 en 70 gekocht omdat hij stotterde. Ik dus zonet gaan testen. Dus ik haal me carb eraf sproeier eruit zit er 62 in ik dacht FUCK. Maja toch maar 68 testen en ja hoor stotteren als een gek. 62 maar weer terug en testen en nog stotteren. Even 58 getest en die liep beter maar stottert nog vooral in het begin maar op top ook. En bougie wordt steeds creme. Beetje koffiebruin met veel melk. Nu weet ik dus niet wat er aan de hand is. Hij wordt ook ong 77 graden.

Mij setup:

Sito+ ontgrenst
Prop uit verleng stuk
P1 vario met 6,5g rollen.
omega silvere trekveren
std 12mm carb sproeier 58
std drukveer.

Je kan ook aan me toerenteller zien dat die stottert dan zie je de wijzer op en neer gaan. Iemand een idee ? Zal ik morgen is een 60 bij kopen? En hij blijft ook stotteren. Dus zou je zeggen dat die te groot is toch, dat bwoap geluid maakt die niet van dat die te klein is.

Gr.
 
Advertisement - register to remove this

Waarom heb je het propje uit je verlengstuk gehaald? Heeft toch geen nut?

Kijk eens naar je bougie wat die zegt. Stotteren is over algemeen lager in sproeier...

Mijn mening; Prop terug zetten, sproeier 52/54 erin knallen en kijken wat die doet.
 
tja ik rijd liever helemaal ontgrenst rond vandaar :) Bougie zegt creme achtig :) en geeft 77graden aan op koso dashboard. Ik heb hier wel een 54 liggen dus zal morgen eens testen dan nu niet meer heb geen licht in de schuur. Ik heb luchtschroef gewoon op 1,5slag prop ga ik er dan even terug erin zetten en sproeier 54 erin zetten en kijken wat die doet :) Zoals je ook al zij stotteren is kleiner maar vind het al raar met dit allemaal. Toch bedankt voor een antwoord :) Op scooter-freaks wordt het niveau steeds lager en krijg je amper antwoord op normale vragen :)
 
Net sproeier 54 gemonteerd en prop erin en stotterde nog regelmatig. Dus ik haal de prop eruit en zet luchtschroef op 1 slag en stottert alleen nog maar van 0-15km. En als die wat harder rijd rond de 30 ofzo zakt die even in toeren dus misschien iets te zware rollen. En heb omega zilvere trekveren ipv omega goud dus dat ga ik ook nog even vervangen. Iemand een idee hoe dat dat komt ? Dat ik zo laag n sproeier moet met alles ontgrenst ?
 
Geen idee wat het precies zou zijn, maar kan zijn dat je choke blijft hangen ofzo. Maar hoeft niet perse inslaat te zijn. Kan ook ontsteking zijn die voor het stotteren zorgt, zou daarvoor simpel beginnen een andere bougie voor te proberen. Verder is je luchtfilter mondstuk ook geen begrenzen als je maar een simpele 12mm/50cc/sito+ hebt
 
al opgelost :) CDI was dood haha :) Heb nu een cdi van een honda vision erin zitten en loopt als een zonnetje nu :) Alleen nog ff dat propje uit het verleng stukje halen. Rijd nu met sproeier 64 rond met prop ernog in dus te groot, propje eruit en het is opgelost als goed eens hehe
 
Back
Top