Speedfight 2 lc 100km h

Hallo, hoe laat ik mijn speedfight 2 lc 100km h lopen? Ik wil graag mijn 50cc houden want daar is het gewoon mogelijk mee. Mijn setup yasuni z, polini hi speed vario, en sproeier 72. Hij loopt hier mee 80 met moeite. Wat kan ik nog meer aanpassen? De props zijn uit de uitlaat. Ik dacht aan 50cc cilinder laten tune? Of heeft dat geen nut en wat zou ik nog meer kunnen doen?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik bedoel op de teller

Dit is heel makkelijk te doen. Als je de stuurkap er afhaalt dan kan je doormiddel van een föhn de lijmresten van het tellerglas week maken en kan je het glas er zo vanaf halen.

Daarna kan je op 2 manieren zorgen dat je op je teller 100km/u haalt.

-1: Je snelheidswijzer even in 3e breken en daarna in een hoek weer in elkaar zetten. Je kan deze gemakkelijk stellen tot het gewenste resultaat wordt bereikt.

-2: U pakt een water vaste stift en schrijft achter elke snelheid ‘x2’.

Succes met een keuze maken!
 
Wat zijn wij weer grappig... ik bedoel natuurlijk wat ik nog kan aanpassen om sneller te gaan

met een speedfight is het sowieso al lastig.

ik de afgelopen dagen een DR70 onder mijn piaggio gezet met een yasuni R. Verderest alles standaard.

ben nog aan het inrijden maar de 93 op de teller redt ik al makkelijk.

maar met je standaard 50cc gaat het je sowieso niet lukken. Bij lange na niet zelfs. En ojah die yasuni Z is ook niet echt een uitlaat waar je wonderen van moet verwachten.

enige oplossing is zoals ik in mijn andere bericht omschreef.
 
Je hebt deze vraag echt al erg vaak gesteld en er is al vaker antwoord op gegeven, wat jij wilt kan gewoon niet, als je dat nou niet wilt aannemen moet je je cilinder maar laten tunen, dan zal je zien dat je je geld hebt verspilt en nog geen 100 gaat.
 
cilinder tune heeft wel degelijk nut. 10 a 15km/h kan je er harder mee gaan. ik had ook gelezen over als je gaten in je filterhuis boord dat het een vetter geluid geeft en dat de prestaties omhoog gaan klopt dat of is dat niet waar? en dan in de gaten buisjes zodat er geen water in kan. en dan natuurlijk een grotere sproeier want mij lijkt meer lucht, meer benzine, meer toeren? of heb ik dat nou compleet mis?
 
Tunen van je originele cilinder is zonder van het geld.. Koop een DR50 of een Top performance trophy 50cc en dan haal je makkelijk 95 op de teller met een goede uitlaat.
 
Back
Top