speedfight 2 komt niet op toeren

hoi ik heb een speedfight 2 uit 2005 2t en hij start in 1 kick alleen als ik gas geef komt hij nauwelijks vooruit en dan duurt het een tijdje voordat hij op zijn. toeren komt. heb er last van bij stoplichten en soms kost het me echt 20 meter om op toeren te komen.
set up:
7 gram rollen.
sproeier 68 (had eerst 62)
nieuwe v snaar
standard carburateur
uitlaat is nooit vervangen is mij verteld dat het daar misschien door kan komen.
nieuwe membraan en benzine kraan.
koppeling is nog goed.
gasnaald staat op middelste streepje


kan iemand mij helpen?
 
Advertisement - register to remove this

68 is ook een vrij grote sproeier voor sf2.
Standaard zit er 54 in. Dus heb je dit gedaan icm de luchtfilter ontgrenzing? Als je de luchtfilter negrenzers er nog in hebt zou ik kleinere sproeier pakken. Anders zou ik idd de uitlaat denken. Probeer deze eens los te draaien, dat er lucht langs kan. Trekt hij plots beter weg? Dan weet je waar je probleem zit
 
68 is ook een vrij grote sproeier voor sf2.
Standaard zit er 54 in. Dus heb je dit gedaan icm de luchtfilter ontgrenzing? Als je de luchtfilter negrenzers er nog in hebt zou ik kleinere sproeier pakken. Anders zou ik idd de uitlaat denken. Probeer deze eens los te draaien, dat er lucht langs kan. Trekt hij plots beter weg? Dan weet je waar je probleem zit
Bij mij zit er een sproeier 80 in mijn speedfight 2 met standaard carbu maar ik heb ook wel een andere uitlaat (giannelli reverse) en wat andere dingen zodat dat hok sneller kan
Post automatically merged:

68 is ook een vrij grote sproeier voor sf2.
Standaard zit er 54 in. Dus heb je dit gedaan icm de luchtfilter ontgrenzing? Als je de luchtfilter negrenzers er nog in hebt zou ik kleinere sproeier pakken. Anders zou ik idd de uitlaat denken. Probeer deze eens los te draaien, dat er lucht langs kan. Trekt hij plots beter weg? Dan weet je waar je probleem zit
Trouwens een luchtfilter begrenzing op een speedfight 2 waar zit die dan? Heb ik nog nooit gezien gehoord op een sf2
Post automatically merged:

hoi ik heb een speedfight 2 uit 2005 2t en hij start in 1 kick alleen als ik gas geef komt hij nauwelijks vooruit en dan duurt het een tijdje voordat hij op zijn. toeren komt. heb er last van bij stoplichten en soms kost het me echt 20 meter om op toeren te komen.
set up:
7 gram rollen.
sproeier 68 (had eerst 62)
nieuwe v snaar
standard carburateur
uitlaat is nooit vervangen is mij verteld dat het daar misschien door kan komen.
nieuwe membraan en benzine kraan.
koppeling is nog goed.
gasnaald staat op middelste streepje


kan iemand mij helpen?
Ik zou eens een andere uitlaat proberen om te kijken of het beter is onthoud wel nieuwe uitlaat = opnieuw afstellen
 
Back
Top