Speedfight 2 houd in.

Jarno1999

New Member
Hoi,
Sinds vanmorgen houd mijn speedfight 2 zich in als de motor warm is. Je merkt dat hij dan flink sloom optrekt en met moeite de 45 haalt. Normaal gaat hij rond de 55. Gister avond heb ik wel de bougie vervangen. Vandaag geprobeerd de bougiedop wat schoon te maken maar dat had geen effect.

Bouwjaar 2007
(voor hoe ver ik weet volledig standaard)

Jullie enig idee?
 
Advertisement - register to remove this

Heeft je scooter nog laatst onderhoud gehad voordat ie ging inhouden?

Welke kleur was de bougie?

Ik heb hem een maandje geleden gekocht. Geen idee waarneer de laatste onderhoud beurt is geweest. Verder ga k een bougiesleutel bestellen zodat k m er ff uit kan halen.

Kan het ook met mijn bougie dop te maken hebben?

Mvg.
 
Heb jij enig idee wat voor sproeier en nu op zit? Hij is nog standaard. En welke grote zal je dan aanraden?

Mvg.
In het boekje staat dat een Speedfight 2 normaal een sproeier 72 heeft. Ik ga uit dat dit is voor een brom, want mijn snor had sproeier 54...
Heeft hij nu 72, dan kun je eens 76 proberen en kijken wat er gebeurt.
Het beste is om zelf even te kijken wat er nu in zit. Dit kost je denk ik 20-30 min als je het nog nooit hebt gedaan. Tel bij deze spoeiermaat 4 bij en probeer dat eens.
Ik had laatst enorm veel problemen met warm rijden (hij gaat wanneer hij warm is niet meer rijden met behulp van de choke en dus krijgt hij minder benzine), ging van sproeier 58 (ben ooit van 54 naar 58 gegaan) naar 64 en mijn Speedfight 2 heeft nog nooit zo goed gereden :) Succes!
 
Ik heb hem een maandje geleden gekocht. Geen idee waarneer de laatste onderhoud beurt is geweest. Verder ga k een bougiesleutel bestellen zodat k m er ff uit kan halen.

Kan het ook met mijn bougie dop te maken hebben?

Mvg.

Dan heb je er denk ik nog een zware dobber er aan.. Vorige eigenaar rijd scooter op, nieuwe eigenaar mag flink gaan dokken voor het rijdend maken van de scooter.
 
Hoi,
Sinds vanmorgen houd mijn speedfight 2 zich in als de motor warm is. Je merkt dat hij dan flink sloom optrekt en met moeite de 45 haalt. Normaal gaat hij rond de 55. Gister avond heb ik wel de bougie vervangen. Vandaag geprobeerd de bougiedop wat schoon te maken maar dat had geen effect.

Bouwjaar 2007
(voor hoe ver ik weet volledig standaard)

Jullie enig idee?
Heb een nieuwe sproeier geprobeerd, rolletjes vervangen, nog een keer een bougie, nieuwe bougiedop, daarna nog een onderhoudsbeurt gegeven bij de garage. Maar hij doet het nogsteeds.(ook zit er een nieuwe V-snaar in). De cabarateur 2x in een ultrasoon bad gehad.

Iemand enig idee??
Hij doet t bij ieder hobbeltje
 
Kijk eens of er geen kabels strak staan, of kapot zijn.. Kijk eens of dat er geen leidingen lekken..


Bij stationair gaat de scooter ook wel eens vaker veel hoger in toeren lopen.. Zo ja dan zijn de krukas keeringen versleten.
 
Back
Top